Суїцид та селфхарм
В мене з сім'єю великі проблеми, непорозуміння, вони мене не розуміють, не підтримують, б'ють при якихось маленьких помилках, в мене не одноразово були думки про суїцид, я була на грані, ще я різала руки, спочатку просто було цікаво, а потім це перейшло на залежність.
Підходила до батьків казала що давайте ви запишете мене до психолога, вони тільки посміялися й сказали що я маленька для психолога і він мені зовсім не потрібний.
Питання від: ; Вік: 12

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
вони... сказали що... він мені зовсім не потрібний.
Ваши родители правы, так как вам надо обращаться не к психологу, а к врачу, ведь вы описываете симптомы психического заболевания -
цитата:
були думки про суїцид, я була на грані, ще я різала руки, спочатку просто було цікаво, а потім це перейшло на залежність.
Поэтому без медикаментозного лечения работа с психологом не даст результата.
цитата:
Підходила до батьків казала що давайте ви запишете мене до психолога
Они могут сходить с вами к психиатру в психоневрологический диспансер?
У вас есть возможность попросить их об этом?
Врачи там принимают бесплатно и запись не нужна.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338365 для Светлана Владимировна Киселевская
Я не знаю як їм сказати, думаю що вони відмовляться вести мене
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
цитата:
У вас есть другие взрослые родственники или знакомые, кто может вам помочь?
Есть возможность обратиться за помощью к школьному психологу или классному руководителю?