Не можу сама прийняти рішення
Доброго дня
Допоможіть розібратись в собі - я не можу самостійно приймати рішення. Загалом,якщо мова йде про якісь прості речі,наприклад купити продукти чи щось я дуже хочу - можу це зробити. Або якщо хочу змінити роботу і бачу вакансію від дуже хорошої компанії. Проте,коли заходжу у тупик в ситуації коли дитина захворіла і я перепробувала майже все або в ситуації,яка може критично відобразитись на моєму житті - то мушу перепитати чоловіка,авторитетних людей. Не можу зрозуміти чи це завбачливість і страхування,чи моя інфантильність та перекладання відповідальності.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Елена Быковец
Здравствуйте!
Спрашивать мнение авторитетных для Вас людей, нормально. Вопрос только в том как часто и можете ли сами делать выбор, если вдруг не услышите для себя ответов от авторитетов?
Насколько часто в детстве Вы полагались на кого либо из семьи, давали ли Вам право выбора?
Вы можете обратится к психологу и поработать с ним.
психолог онлайн
цитата:
Допоможіть розібратись в собі
Давайте попробуємо розібратися
в пишете---
цитата:
я не можу самостійно приймати рішення.
І одночасно ви пишете..
цитата:
Загалом,якщо мова йде про якісь прості речі,наприклад купити продукти чи щось я дуже хочу - можу це зробити.
Висновок-явне протиріччя собі самій
А дальше ви пишете....
цитата:
Проте,коли заходжу у тупик в ситуації коли дитина захворіла і я перепробувала майже все або в ситуації,яка може критично відобразитись на моєму житті
То есть, коли ситуація і її ЗНАЧИМІСТЬ для вашого життя ,чи внутрішнього благополуччя стає високою то....
цитата:
мушу перепитати чоловіка,авторитетних людей.
Висновок-Це цілком НОРМАЛЬНИЙ процес, нормальна реакція, нормальної людини, Адже рішення в кінці всерівно мабуть приймаєте ви.
Вислухавши різні думки при влаштованому вами !"мозковому штурмі" для інших.
І це НІЯКА НЕ ВАША.......
цитата:
моя інфантильність та перекладання відповідальності.
В чому ви бачите ПЕРЕКЛАДАННЯ відповідальності???
Мені здається ви занадто відповідальні і самокртично-вимогливі до себе..))))))
Вислуховуйте всіх, довіряйте багатьом, а ВІРТЕ Перш за все СОБІ! І ви зумієте віднайти правильне СВОЄ рішенння!
Відредаговано автором 10-04-2023 19:24:13
психолог онлайн
цитата:
Проте,коли заходжу у тупик в ситуації коли дитина захворіла і я перепробувала майже все або в ситуації,яка може критично відобразитись на моєму житті - то мушу перепитати чоловіка,авторитетних людей
Чомусь в народі кажуть - одна голова добре, а дві ще краще. Як думаєте, чому?
цитата:
Не можу зрозуміти чи це завбачливість і страхування,чи моя інфантильність та перекладання відповідальності
Вважаю, що Ваші сумніви виникли через якісь ситуації або чиїсь слова. Скажіть, хтось обмовився у Ваш бік чимось подібним? Чи натякнув або дав зрозуміти?
Сама по собі така постановка питання може свідчити про занадто високі вимоги до самої себе, про несприйняття власної неідеальності і невсемогутності у вирішенні складних завдань.
Тож розкажіть - відповідальні рішення, зрештою, приймаєте ви або вручаєте це право іншим?
психолог онлайн
Здравствуйте, Алла!
Вообще-то, если
цитата:
дитина захворіла
то это естественно - обращаться за помощью к тем, кто в этом больше разбирается, например, к врачам.
И делегирование
цитата:
відповідальності
является очень полезным навыком.
Поэтому не совсем понятно, в чем заключается ваша проблема?
Или вы не можете принимать никакие решения самостоятельно, кроме "простых вещей"?