Питання сексуального характеру
Маю напружений психічний стан, проблеми зі сном,нерви,стрес,чи мастурбація час від часу допоможе зняти цю напругу та розслабити організм?
Чи є потреба в такому стані користати з неї,чи по впливає краще на здоровʼя в загальному ?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Маю напружений психічний стан, проблеми зі сном,нерви,стрес,
Я правильно розумію, що ви хочете справитися з вищезазначеним напруженням за допомогою мастурбації? І Вам потрібен дозвіл від психологів?
Доповнення від автора
Добрий вечір,не дозвіл та це не спосіб вийти,але чи це краще повпливає і чи було би корисніше?
психолог онлайн
Да,
цитата:
мастурбація
кратковременно
цитата:
допоможе зняти напругу та розслабити організм
Но не уберет ваш
цитата:
напружений психічний стан
цитата:
нерви, стрес
и не решит проблемы со
цитата:
сном
Для всего этого нужна индивидуальная психотерапия.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Я так розумію, що ви ще не спробували "чародійну" силу цього екзотичного методу покращення психічного стану. Правильно? То що заважає провести експеримент? Чи, може, ви боїтесь якихось негативних наслідків?
Взагалі-то цікаво - на сайт психологів зайшли і спитали про умовно пігулку. А чому б не звернутись до спеціаліста індивідуально і не отримати допомогу щодо свого стану по суті?!
психолог онлайн
Мастурбація може бути одним зі способів зняти напругу та розслабити організм, однак вона не є єдиним або універсальним рішенням для проблем з психічним станом, сном, нервами та стресом. Важливо розуміти, що мастурбація не є ліками, а лише тимчасовим засобом зняття напруги. Крім того, залежність від мастурбації може бути шкідливою для здоров'я, якщо вона використовується як єдиний спосіб релаксувати.
У разі проблем з психічним станом, сном, нервами та стресом, краще звернутися до кваліфікованого фахівця, такого як психолог або психіатр, для отримання професійної допомоги та рекомендацій щодо різних методів лікування та зняття напруги.
психолог онлайн
Доброго дня! Мастурбація чи секс можуть допомагати зняти напругу. Але тимчасово. В таких станах, як ви описуєте, необхідно звернутися за допомогою до психолога/психотерапевта, щоб виявити причини і знайти рішення, що з вами відбувається і як можна вам допомогти.
психолог онлайн
Доброго дня. Мастурбація на деякий час частково розлабить тіло, але не позбавить напруги, стесу та проблем зі сном.