Як перестати червоніти
Добрий день. Я люблю спілкування і бути в центрі уваги. Але як тільки я починаю говорити перед людьми (окрім родичів і близьких друзів), я починаю сильно червоніти. Я не соромлюся, і не розумію чому так. Скажіть, будь ласка, чи це можна припинити, і як? Дякую.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Добрий, Nastka4!
Так, припинити можна - вистачить одного-двох сеансів психотерапії з психологом. Не більше.
Але на те потрібна згода Ваших батьків, бо Ви - неповнолітня.
На сеансі треба буде змоделювати ситуацію спілкування і уважно прослідкувати появу почуттів та відчуттів в тілі - коли, що і як. Через це вийти на ситуацію, в якій це почало проявлятися в перший раз. Думаю, над Вами хтось або пошуткував, або в чомусь звинуватив тощо. Від того пішла фізіологічна реакція. Але це тільки попереднє припущення. Треба досліджувати в терапії.
психолог онлайн
Почервоніння обличчя – це природна реакція організму на хвилювання. Найчастіше вона проявляється у молодих людей та дівчат у юному віці. Різке почервоніння пояснюється особливостями нервової регуляції дрібних кровоносних судин. Це особливість нашої нервової системи, яка не свідчить про будь-які порушення здоров'я.
До речі, з віком така ситуація з почервонінням обличчя трапляються все рідше. Це пояснюється тим, що з роками значно зменшується інтенсивність судинної реакції. Але це зовсім не означає, що від цієї проблеми ніяк не можна позбутися раніше і потрібно чекати роками.
Насамперед слід звернутися за допомогою до невропатолога. Він допоможе розібратися, чи справді головна причина криється у нестійкості нервової системи. Якщо це припущення виявиться вірним, то буде призначено відповідне лікування.
Якщо ж основна причина тут психологічна, то потрібно буде починати працювати над підвищенням власної самооцінки, а також боротися із комплексами. Це можна робити за допомогою професійного психолога.
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Як перестати червоніти
Я могу дать вам несколько рекомендаций, которые помогут облегчить ваше состояние:
1. Дышите глубоко и медленно перед началом разговора. Это позволит вам расслабиться и уменьшить нервозность.
2. Подготовьтесь заранее к разговору, изучив тему и подготовив ответы на возможные вопросы. Это поможет вам чувствовать себя более уверенно.
3. Помните, что все люди иногда ошибаются и делают глупости. Не стесняйтесь признавать свои ошибки и не бойтесь выражать свое мнение.
4. Смотрите собеседнику в глаза, но не зацикливайтесь на этом. Постарайтесь поддерживать непринужденный разговор.
5. Если вы все же начинаете краснеть, не обращайте на это внимания. Продолжайте общаться, как будто ничего не произошло. В конце концов, это всего лишь естественная реакция вашего организма на стресс или волнение.
6. Наконец, знайте, что практика делает мастера. Чем больше вы общаетесь с людьми, тем легче вам будет контролировать свои эмоции и перестать краснеть.
Но помните, что человек краснеет чаще всего в ситуациях, когда он стесняется, робеет или волнуется.
И в любом случае, это связано со страхами и неуверенностью в себе.
Поэтому если вы хотите перестать краснеть, вам придется начинать индивидуальную психотерапию.
Для этого вы можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и могу вам помочь.