Кожного дня блюю та болить голова у правій частині голови
У мене тривожно депресивний розлад, я приймаю антидепресанти золофт вже 3й тиждень, постійно блюю хоча шлунок перевіряв тут все окей. Окрім боювоти дуже скаче тиск та болить голова з правого боку, дуже прислухаюсь до себе маю страх
Питання від: ; Вік: 26
Доповнення від автора
Перепрошую я вже 6й тиждень приймаю золофт

психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы побочный эффект читали, это реакция организма!
Ваш вопрос больше к психиатру по препарату, психолог и психотерапевт Вам не даст открытого ответа на Ваши вопросы.
Доповнення від автора
У побічних діях препарату блювоти немає, невролог порадив перевірити шлунок, все добре, тому сказали що це психосоматичне, надіявся на якусь вашу пораду
психолог онлайн
Добрий вечiр, nik19a!
На жаль, прийому деяких антидепресантів можливі ті чи інші побічні явища. Передбачати це складно, оскільки це індивідуально у кожного. Вам потрібно знову звернутися до спеціаліста, який виписав ліки, він обов'язково врахує це і підбере для вас відповідний препарат.
психолог онлайн
цитата:
сказали що це психосоматичне, надіявся на якусь вашу пораду
Якщо це психосоматичне, то порадами не обійтись.
Потрібен сеанс психотерапії, на якому й можна буде зрозуміти сенс цього болю для Вас - для чого він приходить і що хоче донести до Вашої свідомості?
психолог онлайн
цитата:
Щоби щось змістовне сказати з приводу вашого питання, потрібно знати вас, а також розібратись з обставинами вашого життя. А як інакше, адже блювота може бути проявом віддторгнення чогось або когось, кого ви критично не сприймаєте і не "переварюєте".
Тому порада проста - звернутись на індивідуальну зустріч з психологом.
психолог онлайн
Якщо це реакція на препарат, зверніться до лікаря, який вам його назначив. Має сенс з психіатром бути на зв‘язку, говорити йому які побічні ефекти з‘являються саме в вас, щоб була можливість корегувати дозіровку або змінювати препарат.
Відредаговано автором 18-04-2023 11:18:19
психолог онлайн
Доброго вечора!
Згодна зі своїми колегами.
Додам лише, що депресивні стани не з'являються на рівному місті. Тобто, є якась причина, що призвела до такого стану, яку приховує Ваша підсвідомість.
Антидепресанти, як і всі ліки, допомагають легше перенести хворобу, але справлятися з нею повинен сам організм. Тобто, прийом ліків не вирішить внутрішньої проблеми, а лише зовні прикриє її.
Чи не тому так реагує Ваш організм, що потребує саме її вирішення?
Які події передували депресивному стану?