Зникнення цікавості, сил,як емоційних так і фізичних.
Доброго дня,звертаюсь з питання на рахунок різких падінь в настрої до зникнення бажання в загальному вставати куди-небудь,щось робити і т.д.
Також з питання різкої втрати зацікавленості в людях від стану захоплення людиною до повної байдужості. Чи є якісь рішення цієї проблеми? Мене це дуже непокоїть.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Алла Григорівна Веленко
Доброго!
Щоб знайти якесь рішення бажано спочатку багато в чому розібратись.
цитата:
різких падінь в настрої до зникнення бажання в загальному вставати куди-небудь,щось робити і т.д.
Коли й після чого це почалося?
цитата:
Також з питання різкої втрати зацікавленості в людях від стану захоплення людиною до повної байдужості
Як саме відбувається це захоплення людиною, а потім втрата інтересу до неї? Потрібний конкретний приклад з деталями.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго ранку Вік!
Загалом, згодна з колегою, щоб щось радити конкретно, потрібно більше інформації. Адже, такі перепади можуть бути пов'язанісуто з медицининською проблемами, наприклад, зі щитовидкою...
Тоді як зовні, дуже схоже на психо-емоційне виснаження, з одного боку, і надмірну ідеалізацію стосунків та людей - з іншого.
психолог онлайн
Марина Голуб
Добрий ранок!
цитата:
Також з питання різкої втрати зацікавленості в людях від стану захоплення людиною до повної байдужості.
Мені здається, що ваші питання пов'язані з особистим життям. Розкажіть, що відбулось? Про яку людину йдеться?
цитата:
звертаюсь з питання на рахунок різких падінь в настрої до зникнення бажання в загальному вставати куди-небудь,щось робити і т.д.
Зазвичай таке відбувається, коли людина виснажує себе емоційними переживаннями, не маючи змоги прийняти якесь рішення. Тому спитаю, як довго ви перебуваєте в цьому стані і які думки прокручуєте в голові?
психолог онлайн
Доброго дня. Зазвичай такі стани супроводжуються втратою старих сенсів та, можливо, власної ідентичності. Коли старі цінності більше не працюють таким чином, як працювали раніше, нові ще не сформовані. І тоді ми попадаємо у зону без енергії, без бажання спілкуватися з людьми, чи взагалі щось робити. Сенси втрачено, іде відчуття розчарування та смутку. Було б добре проговорити це з людиною, знайти, що саме втрачено та чому. Якщо це не можливо, спробуйте писати всі ваші думки наче комусь розказуєте. Писати, що відчуваєте, що думаєте, що не хочеться, що болить, що дратує і що ви про це думаєте. Можете відправляти спеціалісту та попрацювати з ним. Або просто спробувати виписати все це на папір. Це допоможе мозку структурувати все, та знайти нові сенси і розуміння того, через що ви проходите.