Стосунки з мамою
Доброго дня.
Невелика передмова до моєї проблеми. Півтора місяці тому ми дуже сильно посварилися з чоловіком, я зібрала речі і поїхала. Він в буквальному сенсі сказав забиратися. Я з дітьми поїхала до батьків.
Ми планували розлучитися, але не дійшло. Через деякий час, нещодавно, ми помирилися. Не буду розписувати скільки і які розмови ми з ним провели, про домовленості, компроміси, розуміння якого ми досягли врешті решт, і що не вдавалося нам раніше. Одним словом, мене наразі все влаштовує і ми плануємо зїхатися знову через декілька тижнів (шукаємо квартиру).
Моя мама категорично не сприймає цього. Коли я не спілкувалася з чоловіком і поїхала від нього, то вона була рада і хвалила мене за це. Тепере же вона не сприймає моїх дій. Називає мене безтолковою, що я себе не поважаю, що я продалася своєму чоловіку (невідомо чим він мене купує по її логіці), що я недомать, бо не піклуюся про дітей. Ну і так далі.
Поки все було так, як її влаштовувало, то і слів таких не було в мою адресу. Я намагалася вже сотні разів їй пояснити, що її думка мені неважлива, бо я самостіна людина і це моє життя, мій вибір і що вплинути на дорослу людина вона вже не може. Вона ображена на мого чоловіка, це зрозуміло, бо вона його не може пробачити за його слова в мій бік, але ми з ним пробачили один одного, оскільки винні у ситуації були двоє!
Вона почала маніпулювати дітьми. Діти у мене від першого шлюбу. І тепер вона мені погрожує, що якщо я повернуся до чоловіка, то вона (не знаю що) розповість моєму першому чоловікові і щоб він забрав дітей від мене. Я не повелася на ці розмови, сказали їй роби що хочеш, я не боюся. Ну і ще вона усе говорить на підвищеному тоні. Тобто буквально кричить на мене.
Варто сказати ще про те, що вона почала дорікати грошима. Вона не працює, працює тільки мій батько і відповідно вона бере у нього кошти, купує все що треба і тд. Я також купую дітям все, закриваю їхні потреби у всьому! Тобто я не сиджу у них на шиї. Я готова і комуналку оплачувати, але батько проти, він сказав, що це на ньому, тобто він готовий допомагати, за що йому дуже вдячна, звісно. Але мама сказала щоб я давала гроші, мені особисто вона сказала. Так я і не проти, але я з татом говорила, і у нас була інша домовленість.
Але я просто в шоці з цього всього. Я не знаю, як мені бути з нею. Особливо поки я не зїхала від них. Я просто не розумію як себе поводити з нею, що казати, оскільки прийняти мене з моїм вибором вона не може.
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Півтора місяці тому ми дуже сильно посварилися з чоловіком, я зібрала речі і поїхала. Він в буквальному сенсі сказав забиратися. Я з дітьми поїхала до батьків.
Сформулируйте свой вопрос пожалуйста и какую Вы хотите получить помощь? Я думаю, что Вам не следовало втягивать своих родителей в Ваши отношения, потому что, как Вы сами заметили, Вы с мужем помирились, а для Вашей мамы это не разрешилось и она пытается Вас защитить.
психолог онлайн
Наталия Горская
Юлія, доброго часу доби!
Взаємовідносини мами та доньки одни з самих складних, на мій погляд. Бо з одного боку дочки хочуть бачити і відчувати із боку мами найліпшу подругу, якій все можно розповідати. А з іношого - відсторонену людину, яка буде максимально сторонньо сприймати будь які рішення доньки...
цитата:
Півтора місяці тому ми дуже сильно посварилися з чоловіком, я зібрала речі і поїхала. Він в буквальному сенсі сказав забиратися.
Ви з мамою обговорювали причини Вашого переїзду від чоловіка? Розказували, що він Вас вигнав? Взагалі, як часто і про що Ви розказували мамі за Ваше сімейне життя?
цитата:
вона його не може пробачити за його слова в мій бік
Якщо Ви це розумієте, що Ваша мама не може змиритися з тим, що її любу донечку ображають, зневажають, принижують... - якщо Ви це розумієте, то що заважає зрозуміти її слова та дії тепер?
Або на що ви розраховували при всіх цих змінних з боку мами?
психолог онлайн
Наталия Горская
Добрий день.
цитата:
Я намагалася вже сотні разів їй пояснити, що її думка мені неважлива, бо я самостіна людина і це моє життя,
Напевне,думка мами для вас має значення, якщо ви сюди пишете з цією проблемою.
Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Вітаю вас, Юлія!
"Я просто не розумію як себе поводити з нею, що казати, оскільки прийняти мене з моїм вибором вона не може."
А як ви поводите себе з іншими людьми, які не приймають вас і ваш вибір?
психолог онлайн
Мама за Вас хвилюється, можливо бачить те, стосовно чоловіка, що Ви бачити не хочете.
Але вона дійсно не має права втручатись у ваше життя.
Якщо раніше Вам здавалося, що мама має рацію, то можливо є сенс задуматись про те, що вона каже.
При цьому не треба афішувати це, просто всередині себе спробувати поміркувати.
І це не значить, що треба вчиняти так, як хоче мама.
Навіть якщо Ви ще 20 разів помилятиметесь. Це тільки ваше Життя, ваші Вибори, ваші помилки.
Як жити поруч- так, як і жили.
Не обов'язково доводити кожного дня мамі свою правоту.
Просто робити те, що вважаєте за потрібне, шукати квартиру, збирати речі, ходити на роботу.
І ще такий момент.
Судячи з того, що Ви описали, можна припустити, що емоційно Ви не відділилися від мами, і саме тому Вас так сильно бентежить неспівпадіння її думки з вашою.
Коли емоційно не залежить від думки людини, то байдуже, чи підтримує вона Вас. Наприклад, Вам буде байдуже, що про все це думає сусід чи двірник з вашого будинку.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342802 для Ольга Владимировна
Ви абсолютно праві, що втягувати батьків у стосунки - найгірша ідея. І я дійсно не втягувала, не розповідала рівно нічого з сімейного життя.
Та сталося те, що сталося - вона знає все. І тепер так себе поводить.
Питання в тому, як бути, як реагувати, що говорити. Вона ж не чужа людина, я і не хочу її образити чимось. Але вона у своїх висловах до мене цього не притримується, дозволяючи собі казати всякі словечки в мою сторону.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342803 для Наталия Павловна
Говорили не часто і мало, загалом вона мало що взагалі знала, поки ми жили разом з чоловіком.
Її поведінка мені і зрозуміла, і ні. Вона не підбирає слова, вона з'ясовує стосунки при дітях, кричить, обзиває. Я в шоці просто
психолог онлайн
цитата:
Яке у вас питання до психологів сайту?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342806 для Ирина Николаевна
Розвертаюся і йду далі::biggrin:: байдуже хто там і що думає.
Я і тут так само роблю, тобто мама чи не мама - це мій вибір і я буду що вважаю за потрібне.
Я стосунки псувати не хочу, просто щоб вона принаймні не дозволяла у мій бік якісь словечки. Але видно вона стосунки зберігати нормальні не хоче..
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342813 для Віталія Юріївна
Питання в тому, як бути, як реагувати, що говорити. Вона ж не чужа людина, я і не хочу її образити чимось, або псувати стосунки. Але вона у своїх висловах до мене цього не притримується, дозволяючи собі казати всякі словечки в мою сторону.
психолог онлайн
цитата:
Питання в тому, як бути, як реагувати, що говорити.
Юлія, ви раніше писали, що ви самостійна людина і це ваше життя. А зараз питаєте, що вам робити в стосунках із вашою мамою.
Якщо ви звернете увагу на цю деталь, то що для вас це означає?
Розумієте, жоден не знаю, як вам бути, це ваш вибір. Що ви самі хочете з цим робити?
З цього може початися ваша робота над собою і над стосунками, із мамою в тому числі.
психолог онлайн
Если вы взрослая, то почему с детьми поехали к родителям?
При этом, если я правильно поняла, вы возмущены тем, что мама хочет с вас деньги.
Как так?
По какой причине вы поссорились с мужем так, что дошло до того, что вас выгнали и вы хотели развестись?
Відредаговано автором 17-05-2023 19:10:59
психолог онлайн
Скажіть мамі, що повністю з нею згідні. Це її заспокоїть. І поки Ви живете в батьківському домі, доречно вносити кошти у господарство, так. Навіть якщо у Вас їх не беруть. А от коли з"їдете від них, тоді вже будете сама собі хазяйка. Для мене ця історія про те, що чия територія, того і правила