..
Добрий день.Я познайомилась з хлопцем декілька місяців тому,в перший день нашого знайомства він мені дуже сподобався,ми дуже швидко знайшли спільні теми для розмови,я максимально комфортно і відкрито себе почувала поряд з ним,він так само я знала про нього та його сімʼю повністю все,знала про його проблеми і тд.,після нашого знайомства на наступний день він зразу розказав своїм батькам про мене,в нас дуже швидко почались розвиватись події,через деякий час я познайомила його з своїми батьками,він дуже класно з ними спілкувався,розказував мені які вони класні,і хороші люди,наше спілкування завжди було дуже цікавим і відкритим,ми гуляли,їздили всюди разом,ми майже кожен день бачились тому,що сумували один за одним,але були і мінуси я скажем так агресувала час від часу,він також,але ми обговорювали всі ці сплєски агресії і всьо було дальше нормально,наші друзі,знайомі,рідні,всі думали що ми пара але ми так дружили,хоча це дуже дивно якщо ми поводили себе повністю як в стосунках,будували плани на спільне майбутнє,фотографії виставляли в соцмережі де ми разом,ми пробували обсудити тему чому ми ще досі друзі а не пара,та ніхто з нас відповіді конкретної не наважувався дати,в один день я вирішила що візьму ініціативу в свої руки та сама запропоную почати щось більше,та було вже запізно, в цей момент він вирішив для себе що нам краще перестати спілкуватись,я ще цього незнала він приїхав і я зрозуміла що щось не так і вирішила запитати що сталось, він розплакався і сказав: «я зараз роблю найбільшу дурницю в свому житті я тебе дуже сильно люблю але нас треба перестати спілкуватись» я сиділа в дикому шоці,і думала що це якийсь розіграш та коли я побачила сльози на його очах я зрозуміла, що це не жарт,просто сиділа і мовчала,він почав питатись чи всьо окей,чого я мовчу,де мої якісь істерики,де прояви агресії,я сиділа і мовчала бо просто не могла в це повірити і просто розуміла що хочу провести гарний вечір в двох бо знала що він буде останім,мій друг декілька разів за годину часу передумував мов: « може ні всьо будем далі спілкуватись я жити без тебе незможу як я буду без тебе, я тебе люблю», так само через 15хв він знов завершував спілкування.я просто мовчала мені було надзвичайно боляче але я того не показувала,під кінець вечора я попросила забрати мою подругу бо піду з нею гуляти,настав час нашого прощання я з ним попрощалась.мені дуже боляче було після того розставання я майже не виходила з дому і просто напивалась кожен день,і хотіла знати як він там,його друзів мені розказали що він вже 2 тижні не виходить з дому,потім за деякий час мене попустило але я більше нікого не шукала я розбита просто,він найшов собі так скажем дівчину для сексу,вони займались сексом після чого він їй розказував про мене,після того він знов знайшов собі нову дівчину для сексу,буквально кожного тижня в нього була інша,та зараз в нього нікого немає,ми з ним так і не спілкуємся та нещодавно зустрілись на дні народженні спільного знайомого, я слова не змогла сказати до нього,бо він дуже боляче мені зробив,він теж по суті майже зі мною не говорив,ми поводились так ніби ніколи незнали один одного.після цієї зустрічі я знов його бачила ми знов не говорили просто мовчали і дивились один на одного.незнаю це дуже дивно з періоду як ми перестали спілкуватись пройшло майже 4 місяці а боляче по сьогодні,я незнаю що маю робити з цим тому,що нові хлопця знайомляться зі мною дуже добре до мене ставляться,мають серйозні наміри,а я неможу відповісти взаємністю,тому що скучаю за тим хлопцем..(
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий день! З Вашої розповіді можу припустити, що ваші стосунки з цим хлопцем були непрості. Проте, щоб Вам допомогти потрібно знати, що саме Вас турбує. Яке Ваше питання до психологів?
психолог онлайн
Так буває. Треба ще почекати. Сум згодом мине
Доповнення від автора
Ну типу я за ним дуже сильно сумую,хочу попробувати налагодити контакт,але незнаю як і боюсь що це може бути просто марна трата,просто моя привязаність до нього.я незнаю чи варто з попробувати з ним налагодити контакт якщо він зробив мені боляче,я боюсь довірятись і відкритись людям після цієї ситуації.
психолог онлайн
Ну, не бачу сенсу якось примусово шукати контакту. Вважаю, що особисті рішення людини варто поважати. Також не варто зараз примушувати себе контактувати з іншими хлопцями та довіряти їм. Має пройти якийсь час. Ви маєте морально відновитись
психолог онлайн
цитата:
Сумувати за тим, з ким стосунки закінчені - цілком нормально. Вам необхідний час, для того щоб пережити втрату. Важливо не підганяти себе і дати собі час відсумувати, відгорювати. А також спробувати прислухатись до себе: можливо, Вам ще зарано починати нові відносини?