хлопець постійно просить мій телефон
чи нормально те, що хлопець постійно просить мій телефон і переглядає усі мої соціальні мережі з постійними підозрами...я намагаюсь пояснити що мені не приємно...але він нічого не хоче чути і аргументує це тим що він переглядає це для того аби завчасно дізнатись про те....якщо я знайду собі когось нового на стороні.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Наталия Горская
Доброго дня, Іро!
цитата:
Хлопець може ще й не те просити. А ви дозволяєте? Цікаво, навіщо? З якою метою ведетесь на його маніпуляції?
Ваше питання спонукало до іншого питання - що ви знаєте про таку річ, як особистісні кордони?
психолог онлайн
Наталия Горская
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю, Іра.
"чи нормально те, що хлопець постійно просить мій телефон і переглядає усі мої соціальні мережі ".
Вашому хлопцю нормально. Він має для цього особистісні причини.
А ось Ви чому дозволяєте йому це робити, якщо Вам не подобається?
Якщо Вам здається, що його контроль-це прояв великої любові, то Ви помиляєтесь. Це прояв його невпевненості у собі та схильність до гіперконтролю. Це -не здорові відносини. Нормально-довіряти партнеру, а не компенсувати свої психологічні проблеми перевіркою соцмереж.
психолог онлайн
Так не давайте ему телефон.
Зачем вы даете?
психолог онлайн
Доброго дня, Іра!
цитата:
чи нормально те, що хлопець постійно просить мій телефон і переглядає усі мої соціальні мережі з постійними підозрами...
Це контроль і це не про здорові стосунки, адже в основі здорових стосунків лежить довіра, а там, де контроль і підозри її нема.
цитата:
.я намагаюсь пояснити що мені не приємно...але він нічого не хоче чути і аргументує це тим що він переглядає це для того аби завчасно дізнатись про те....якщо я знайду собі когось нового на стороні.
Він просто не поважає Вас і Ваші почуття, якщо попри те, що Ви казали йому про них, він продовжує перевіряти телефон. Грубо кажучи, йому начхати на Вас як на особистість та як на дівчину.
Виникають питання, що Вас тримає поряд з цим хлопцем?
Які у Вас стосунки з татом, а також мамою та іншими значимими людьми? Чи помічали ще за кимось із Вашого оточення подібні прояви контролю?
Відредаговано автором 18-05-2023 13:31:01
психолог онлайн
Наталия Горская
Добрий день, Іро!
цитата:
чи нормально те, що хлопець постійно просить мій телефон і переглядає усі мої соціальні мережі з постійними підозрами...я намагаюсь пояснити що мені не приємно
Норму в стосунках встановлює пара, тобто обоє партнерів. Ваші неприємні почуття вказують на те, що Ваші особисті кордони порушуються. У Вас є повне право їх відстоювати, та, як у Вашому прикладі, не давати переглядати телефон. Смію припустити, що щось Вам заваджає це зробити. Корисно було подумати що саме? Що саме Вас зупиняє сказати партнеру чітке "ні"?
Відредаговано автором 18-05-2023 16:01:23
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
чи нормально те, що хлопець постійно просить мій телефон і переглядає усі мої соціальні мережі з постійними підозрами..
Для вас це нормально? Вас не злить /не лякає?
психолог онлайн
Збираєтесь когось шукати на стороні?
Взагалі Вас влаштовує подібна ситуація з перевірками?
Якщо ні, чому дозволяєте хлопцю проводити ці принизливі перевірки?
психолог онлайн
якщо для Вас це нормально, то нормально