Не бачу виходу з ситуації
Доброго дня. Підскажіть будь ласка де брати сили щоб жити. Я розлучена, маю сина, проживаємо на зйомній квартирі.Все життя у мене боліє мама (розсіяний склероз), з кожним роком їй стає все важче, зараз вона лежача. За нею доглядає батько і я . За багато років піклування про маму мій батько зпився, доглядати її не хоче, погрожує вбити. Мама сама жити не хоче,просить щоб укоротили їй вік. В сусідньому селищі живе моя майже сліпа бабуся за якою треба теж догляд. В силу цих обставин не можу поїхати за кордон на роботу, а на цій- майже з сином виживаємо. Всі мої друзі виїхали, а я заручник ситуації. З кожним днем все гірше і гірше, і я не маю надії що щось зміниться в моєму житті на краще. Немає сили боротися вже. Порадьте як бути
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Если вы выедите заграницу на работу, то сможете финансово, например, нанять сиделку. Как вам такой вариант?
Возможно есть какое-то учреждение, где вы можете оставить маму и оплачивать его.
Нет смысла сидеть возле мамы, если особо вы ничем помочь не можете, и есть отец. А так и себе жизнь облегчите, и папе поможете, разгрузив его.
Відредаговано автором 19-05-2023 16:35:15
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Здравствуйте!
Что Вы можете в такой ситуации сделать, как выше написала коллега, выезжайте на заработки, но при этом продумайте и организуйте тех людей, кто может присматривать за матерью и бабушкой, а Вы уже будете им высылать деньги. Собирайте для себя информацию, и не сидите на месте, т.к. Ваши благородные поступки не могут длиться постоянно! Подумайте и о своей жизни!
консультация психолога
Юлия Витальевна Якименко
я не знаю як вам вчинити. проте, мені здається, що ви відчуваєте тягар "долга", який перетікає від долга доглядом за мамою до долга за доглядом за бабусею. і ви розриваєтесь між тим і тим, абсолютно не зважаючи на власні бажання та можливо навіть відчуваєте провину за те, що хочете поїхати за кордон (дочка яка покинула хвору матір - погана матір, там може говорити ваша совість. саме ти повинна за нею доглядати, а не чужі найняті люди).
проблема із життєвими силами, може бути пов'язана з взваленим на ваші плечі "долгом". наше тваринне тіло влаштоване досить просто - на чужу волю (повинен, должен) - сил немає. в нашому суспільстві, якщо ти не можеш (або не хочеш) те, що повинен, - то ти винен. а якщо винен, то "долг" стає ще більшим. Ця воронка затягує та лишає життєвих сил.
якщо вам імпонує така думка і бачення, то я можу дати вам 2 вправи (проте хоча б одну варто зробити), яка послабить вплив повинності (долга) на вас, поверне бажання жити та енергію, яка для цього потрібна
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343050 для Євгеній Мишенко
Буду дуже вдячна
консультация психолога
цитата:
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343050 для Євгеній Мишенко
Буду дуже вдячна
зв'язажіться зі мною або тут, або інстаграм, телеграм anima_sanator, почта [email protected], 0970144937.