як справитись з розладом харчової поведінки
в мене рхп вже майже 4 роки і я замучилась їсти все підряд або не їсти днями і втрачати свідомість, пити таблетки 'для схуднення' чи постійно відпрацьовувати їжу виснажливими тренуваннями, я ненавиджу своє тіло вже дуже довгий час і розумію що не зможу і не хочу все життя сидіти на дієтах, я просто хочу жити нормально і не думати постійно про їжу, просто хочу жити як здорові люди
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Хто може Вам дати цей дозвіл - жити нормально?
психолог онлайн
Які події відбувалися у вашому житті 4 роки тому? Чому виникли думки про дієту?
Відредаговано автором 20-05-2023 02:58:37
психолог онлайн
Тобто Ви з 12 років перебуваєте в такому стані?З ким Ви живете і чи про це знають старші члени родини?Як так сталося ,що Ви самотні з цими труднощами у такій непростій ситуації і в такому делікатному періоді формування тіла,особистості?
психолог онлайн
Юлія Давиденко
Доброго дня. Якщо вірно вказаний ваш вік, то розлад почався з 12 років? Якщо так, то питання треба вивчити трохі глибже, перш ніж надати поради. Але загальний шлях виглядає так: 1. треба встановити звязки між подіями та реакцією у вигляді переїдання (це психотерапевт розмовний,тобто не лікар). 2 треба розглянути стан гормонів, щоб виключити захворювання, яки викликають таку поведінку з їжею. (це лікар). 3. треба дуже ретельно вивчити ваше меню, та встановити таке харчування, щоб налагодити обмін речовін нормальний. ()це діетолог). Ну і головне - треба дослідити ваш образ життя. Бо саме у ньому може буди підстава. Це теж психотерапевт. Іноді, коли це все вже буде зрозуміло можливо понадобиться і консультація психіатра. Але у РХП діє тільки системний підхід. Тільки дієта та спорт не допоможуть. Однак, з огляду на ваш вік - все це повинні організувати батьки.