Не можу знайти спільну мову з сином 10 років
Син,ніби спеціально виводить мене на емоції,розпалює конфлікт,поки я не зірвуся-а потім істерика в нього(мене це виводить з себе ще більше),а потім я відчуваю себе винною і віддаляюся від нього. Не відчуваю тепла,ласки,не хочу пригортаючи тощо.
Щодня сварки,стрес,крики. Замкнуте коло кілька років!
А він свою злість виміщає на меншому братові.
Я розумію,що винна тільки я,бо я мама. Я не вмію керувати собою. Але як це змінити? Чому мене дратує власна дитина?
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Доброго вечора.
Підкажіть будь ласка, скільки років сину?
психолог онлайн
Здрастуйте. Треба більше інформації, в яких саме ситуаціях виникає сварка? Потрібно декілька прикладів.
Ви виховуєте дітей одна, чи є чоловік?
Як ваше життя складається зараз, ви всім задоволені?
Можливо дитині не вистачає уваги, і саме через сварку бере її, як може.
Як складається життя вашої дитини, чи є друзі, інтереси в житті? Вкажіть вік дитини.
Відредаговано автором 22-05-2023 22:59:11
психолог онлайн
Добрий день. Коли це почалося? Де батько дитини? Чим саме син розпалює конфлікт? Ви загалом в ресурсі?
психолог онлайн
Для того, щоб навчитися керувати собою, треба пройти тренінг керування собою. Тільки на практиці. Це те, про що не розказують, а що роблять. Є такі речі, для яких неможливо надати рекомендації, але які можна очно фасилітувати
психолог онлайн
Бажано працювати з цим онлайн або очно. Надто глибока проблема.
Щоб якось допомогти багато уточнюючих питань треба Вам задати.
Наприклад, з чого все почалося? Перша ситуація або подія, після якої...
Припущу, що після народження меншого. Так?
Далі, якщо виводить на емоції, то коли не виводить, наскільки Ви з ним в контакті, наскільки взагалі з ним?
Чи насичуєте дитину емоціями? Чи багато звертаєте на нього уваги?
Бо склалося відчуття, що ізолюєтеся від дитини - і не тільки через ці ситуації, а й взагалі ізоляція - як стратегія поведінки.
Потім, від нього - ревнощі до Вас через молодшого брата. Якому Ви 100% приділяєте увагу, на відміну від старшого. І помста сина меншому брату через те, що "вкрав" Вашу любов до нього.
Іще, що для Вас означає його істерика? Його сьози? Про що це? Про його (й Вашу власну) слабкість? Або про те, що раз плаче, то Ви - погана мама? Чи щось інше?
Далі, кого Вам нагадує старший і кого молодший?