Що робити якщо не можеш вступити в стосунки?
Коли я дізнаюсь що мої почуття взаємні, людина якій я признавалась перестає мені подобатись. Зараз таких людей багато де називають - літромантиками.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Не варто поспішати з висновками, а тим більше приписувати себе до тієї чи іншої умовної групи людей. Варто заглибитись індивідуально саме у Вашу ситуацію.
Скажіть будь ласка, якими були відносини між батьками?
Що Вас лякає у відносинах, що може статися?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343459 для Віталій Вікторович
Мої батьки розведені, з батьком майже не спілкуюсь. Я не знаю чого я боюсь, просто коли людина відповідає взаємністю, починаю помічати всі її недоліки, і вже ніяких стосунків не хочеться, пропадають всі позитивні емоції до цієї людини.
психолог онлайн
Що Ви пропонуєте?
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Як Ви розумієте, я не дарма задав Вам запитання про відносини між батьками.
Якщо почуття невзаємні, то і немає сенсу боятися стосунків. Але якщо виявилося, що почуття все ж таки взаємні - наступним логічним етапом є саме стосунки, яких Ви підсвідомо боїтеся. Але якщо не буде стосунків, не буде можливого майбутнього болю і розчарування. Тому спрацьовує психологічна захисна реакція і людина починає здаватися не такою вже й привабливою, щоб було варто з нею розвивати серйозні відносини