Живу майбутнім, а не теперішнім
Привіт. Я помітила за собою, що останнім часом я відчуваю що моє життя не має сенсу. Я людина амбітна, почала працювати в новій сфері, маю хороші відносини, подругу, купила курси які давно хотіла, все начебто добре і поганого нічого не ставалось. Але це відчуття у мене я з'являється в моменти коли я відчуваю що не можу зробити те, що хочу. Наприклад, мій хлопець почав їздити в командировки на пару днів в інші города, і кожен раз я відчуваю сум, подавленість, біль. І не тому що його немає поряд, а тому що я теж так хочу. Я уже дуже давно хочу поїхати в інший город, краще даже переїхати, кардинально змінити життя, живу в малому городі і все тут набридло і немає що робити, тримає тут тільки хлопець і все. Але можливості немаю. Вчора проводжала його на поїзд, і відразу згадувала як я їздила на змагання поїздом, як це було круто, беззаботно і атмосферно, хочеться так само поїхати в інший город надовго. Але я залишаюсь тут і кожного разу я відчуваю безсилля і втрату бажання щось робити, у всьому втрачається сенс. І не тільки на рахунок подорожей. Я зараз стажеруюсь щоб стати кондитером, але це такий довгий процес, лише через рік-два я зможу круто заробляти і бути не новачком, а щось вже знаючим кондитером. Також через рік лише зможу з'їхати від батьків, мрію про це з 14 років, зараз знайшла роботу і відразу почала це планувати, але на роботу я новенька і ні впевненості в роботі немає, ні грошей на життя. Далі також хочеться обновити свій гардероб, із старого я виросла, вообще я за рік дуже змінилась, і я не встигаю життя підстраювати під зміни. Хочу жити сама, хочу нормально працювати і заробляти хорошу суму, подорожувати, мати гроші себе забезпечити крутим одягом і хотілками. Але не все відразу, я розумію. Але без цього втрачається сенс життя, я не знаю що мені робити, нудно, цілі довжиною в рік - два, а що в цей час робити? Від цього дуже боляче і у мене часто пропадає настрій надовго. Близькі кажуть ''забий, не парся із за цього, не дивись як інші, живи своїм життям і т.д.'', але бажання жити не з'являється, хочеться залізти під одіяло, або прогортати життя до того моменту, як будуть здійснюватися мрії. В чому проблема? Невміння жити тут і зараз? А як тоді навчитись? Що можете сказати на рахунок моєї ситуації?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго ранку, Віко!
цитата:
В чому проблема?
питаєте.
І відповідь маєте
цитата:
Невміння жити тут і зараз?
Між іншим, вірну, на мій погляд.
цитата:
А як тоді навчитись?
Скористатись можливістю для навчання. У вас спостерігається якась дитяча сверблячка/нетерплячка - от дай вам негайно все і одразу. Наче в тому анекдоті: "Господи, дай мені терпіння. І НЕГАЙНО!!!!!!!!!"
Подивіться начебто поглядом зі сторони на свої особливості:
цитата:
Я людина амбітна
цитата:
купила курси які давно хотіла
цитата:
Хочу жити сама, хочу нормально працювати і заробляти хорошу суму, подорожувати, мати гроші себе забезпечити крутим одягом і хотілками.
цитата:
Але без цього втрачається сенс життя
Тобто, якщо немає достатку і змоги вдовольнити хотєлки тут і зараз, то вже крах, фініш, втрачений сенс життя?
Такою викривленою і хибною зв'язкою самі собі перекреслюєте сьогодення і все те корисне і конструктивне, чим воно може бути наповнене(!)
А без цього наповнення не буде доброго майбутнього. До речі, закон карми в моему розумінні звучить так - що собі зробиш, те тобі і буде(!)
цитата:
я не знаю що мені робити, нудно, цілі довжиною в рік - два, а що в цей час робити?
Що робити? Зазирнути в себе і дослідити корені нежиттєздатних установок і моделей поведінки. Розібратись з поглядами на себе і на світ. Розвивати навичку людини-процессу, яка відчуває задоволення від кожногої хвилини реальності, своїх вчинків і емоцій. Вчитись вкладати свою енергію в творчість у всіх її вимірах замість продукування безпорадності від надмірних і несвоєчасних очікувань.
Потрібна допомога - звертайтесь до психолога. Пізнавайте себе і Світ. Саме час для того.
Відредаговано автором 30-05-2023 10:22:58
психолог онлайн
Можливо, поки бажання не можуть цілком реалізуватися через кошти, реалізовувати їх якоюсь мірою? Поїхати не так далеко, але вже ж набратися вражень. Не обновити гардероб, але купити щось?
Доповнення від автора
Дякую за відповіді, дуже корисно!
психолог онлайн
Ви вже вмієте складати великі плани, тепер залишилось навчитись їх розбивати на маленькі, робити маленькі кроки і вчитися отримувати насолоду від них