донька знову хоче перейти в нову школу
Добрий день! підскажіть будь ласка чи маю поважати побажання доньки і дозволити їй перейти в іншу школу (вже третю) чи наполягати на своєму? Я сама виховую двох дітей .Донька має 13 років. вона не має подруг. та, яка зараз є в класі мені зовсім не подобається (в голові і на язиці одна тема- хлопці, також обманює доньку і т.д.). в школі . вони себе ведуть, за словами вчительки, неадекватно: вигукують щось, чепляються до людей на вулицях, матюкаються. Під час екскурсії мала можливість вперше за рік побачити її в колективі- донька з подругою - як автономна республіка. не впевнені у собі. я відчуваю відчай. Я розумію, що це моє питання це лише частинка величезних проблем у моїх відносинах з донькою (відчудженість у відносинах, залежність від телефону, відмова від виконання будь яких обовязків, агресивність), і його потрібно вирішувати разом з усіма іншими. але принаймні можливо ви порадите як їй сказати що від себе не втічеш. що потрібно тут де ти є шукати позитив, подруг і налагоджувати відносини у колективі. і я не знаю що ій підказати як це зробити. я вмію лише моралізувати. (донька каже, що я душніла.) один раз я вже поступилась своєю думкою і дозволила їй кинути навчання у музичній школі, після 5 року навчання. дуже дякую
Питання від: ; Вік: 43

психолог онлайн
Здравствуйте!
Вашей дочке 13лет и это уже пубертатный период достаточно сложный как для взрослеющего подростка, так для родителей.
Необходимо понять причину, почему она уходит из школы, здесь не так все просто на поверхности.
"як їй сказати що від себе не втічеш. що потрібно тут де ти є шукати позитив, подруг і налагоджувати відносини у колектив" проблема в том, что если подростку сложно интегрироваться в коллективе, то слова "от себя не убежишь" звучат как пустое место, ведь внутри может быть большой накал разных эмоций и чувств с которыми сложно справится, легче "убежать" . Ситуация адаптации и взаимоотношений, сложная и неоднозначная. Обратитесь к психологу, который работает с подростками.
психолог онлайн
Поважайте рішення дочки, так. Нехай експериментує. Не сподобається - повернеться
психолог онлайн
На запитання про свободу рішень підлітка просто так не відповіси. Звичайно поважати бажання важливо, але це не означає дозволяти все. Мозок людини формується поступово до 25 років. І в період, поки він не сформований, дитині потрібні батьки. Якраз для прийняття важливих рішень. Згодна з колегою, що важливо зрозуміти причини зміни шкіл. Але, наскільки я правильно зрозуміла, Ви вважаєте, що у ваших стосунках із донькою є проблеми. Підлітковий вік - якраз час, коли проблеми саме стосунків батько-дитина вилазять назовні й дають про себе знати дуже яскраво. Але без близьких і довірливих стосунків пройти підлітковий вік дуже складно. Тому моя рекомендація - порозслідувати і спробувати налагодити стосунки з донькою. Найімовірніше, знадобиться допомога фахівця. Але це буде найнадійніший варіант. Для висновків мало інформації, але можливо, що поведінка доньки - це скидання напруги. Можливо і від проблем у ваших стосунках. Питань дуже багато до цієї ситуації. Вам ще довго бути разом, і ваші стосунки важливі для вас обох на все життя. І питання тактичні вирішуватимуться простіше.
психолог онлайн
Добрый день, Катерина!
Один из ваших вариантов - это
цитата:
наполягати на своєму
Какое решение этой проблемы устроило бы вас?
психолог онлайн
Добрый день,
Сейчас тот период когда вы можете изменить те проблемы, которые существуют между вами с дочерью.
Попробуйте поговорить, узнать о ее переживаниях, о причинах смены школы, о желаниях и взглядах на жизнь.
В какие момента у нее возникает агрессия, что является ее причиной?
Поделитесь и своими опасениями, объясните свои причины.
Все в ваших с дочкой руках. Если необходима поддержка - вы можете обратиться к психологу. Но я бы начала с прямого и откровенного разговора, важно показать, что вы готовы ее выслушать и объяснить, что вы этого же хотите взамен.