Стимул до життя.
Я Тетяна мені 14. Я не можу знайти сенсу у житті. У мене немає друзів. Мене дратує все, що роблять люди, я не хочу нічого робити навіть сидіти в телефоні, комп'ютері і т.д.
Не спати не орати на городі, нічого не хочу робити. У мене весь час болить голова але не так як в інших, а якось по-іншому ... не можу описати.
Через те, що я нічого не хочу, у мене часто бувають розбіжності з сім'єю. За типом особистості я Архітектор, досить розумна.
Може через це я не знаходжу собі місця?
Вважаю себе найрозумнішою на планеті.
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Здрастуйте, Тетяно! Які у Вас відносини з батьками? Ви говорили з ними про Ваші проблеми? Справа в тому, що Ви неповнолітня, тому за законом психолог може Вас консультувати лише з дозволу батьків
психолог онлайн
Вітаю, Тетяна! Ваш сенс полягає в тому, щоб створити дійсно цікаву тему на сайті психологів, дякую Вам за це!) Але це тількі мінімум Ваших можливостей і Ваша місія в цілому, значно більш глобальна. Цілком зрозуміла відсутність друзів, адже: "Скажи хто твій друг і я скажу хто ти". А якщо я найрозумніша людина на планеті - дуже важко знайти більш-менш розумну людину для мого рівня інтелектуального розвитку. Тому у більшості випадків, єдина можливість спілкування з розумною людиною - це спілкування із собою ...
Дивним образом, але мені чомусь зовсім не хочеться орати на городі і в цьому теж я Вас чудово розумію. Чим би Ви хотіли займатись, звісно не в цій реальності, яка оточує Вас зараз, а в тій де б Ви були самодостатньою і мали би більше власного вибору і можливостей?
консультация психолога
цитата:
Мене дратує все, що роблять люди
Що не так з тим, що вони роблять?
цитата:
У мене весь час болить голова але не так як в інших, а якось по-іншому ... не можу описати.
постійний стрес (від того, що всі навколо дурні, не розуміють, творять непонятну хрень, хіба не понятно, це ж елементарно...) може призвести до зажимів в шийному відділі хребта, застою спинно-мозкової рідини, що провокує сильні головні болі, на які не діють таблетки, окрім знеболюючого (психосоматика).
засудження дурнів, знову ж може привести до психосоматичних захворювань печінки
синдром сухого ока, погіршення зору - та ж історія з психосоматикою погляд зі злобою на світ/не хочу бачити цей світ
я не знаю, можливо ви дійсно найрозумніша людина на планеті (я був би радий цьому), проте часто якісь переваги пов'язують нас з гординею і ми починаємо вважати себе краще за інших.
Якщо почитати цілителя Лазарєва, то в нього говориться, що "гординя лічиться приниженням" (коли я вважаю, що я краще всих, знайдеться той, хто доведе протилежне. при чому при всих). Одісей 25 років плутав по світу, доки не смирив гординю (Я Одісей і мені не потрібна допомога богів).
У вас зараз період коли домашні/шкільні/соціальні стереотипи і програми проводять перевірку на реальність. їх з дитинства закладали, але вони дуже нереальні і занадто ідеальні, вижити по ним не можливо.
є вправи для примирення з цим світом (зменшення стресу і незадоволення), можу дати.
Проблема переписки в тому, що вона неінформативна. Кожен хто читає, по своєму інтерпритує і розуміє. набагато цінніше живий контакт, коли зразу можна уточнити і відкинути зайве, не чекаючи доки зійдуться зірки і буде час відповісти чи прочитати...
також менше вірте всьому, що пишуть в тестах якоби про вас.. чим шкідливі ворожки? тим, що якщо тобі нагадали смерть через 30 лєт в обєд, то ти на це програмуєшся...
сприймайте це все в системі "допустим це так, і що з цього вийде"
Відредаговано автором 03-06-2023 14:29:52
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Я Тетяна мені 14. Я не можу
Вам нужна помощь.
У вас есть возможность попросить родителей, чтобы они нашли вам психолога для индивидуальной работы?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Я Тетяна мені 14. Я не можу
Вам нужна помощь.