Як переїхати від батьків з хлопцем , якщо вони проти?
Ми з хлопцем разом майже 5 років, багато чого пройшли, маємо спільну справу і як тільки у нас з‘явилась фінансова можливість - ми вирішили з‘їхатись. Мої батьки категорично проти, у них дивне ставлення до мого хлопця, за 5 років, вони навіть з ним не познайомились і постійно якась пасивна агресія на нього, варіант переїзду вони просто необговорюють. Були скандали, суперечки і без толку. Я не прошу від них нічого, просто спокійно дати мені це зробити, фінансово ми повністю себе забезпечуємо. Але я помітила, що я дуже залежна від них, я вже повнолітня, маю повне право зробити так, як сама цього хочу, але ще надіюсь на їх одобрення, хоча це неможливо. Як краще вчинити, зібрати речі і піти, чи ще можна якось домовитись?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
цитата:
Але я помітила, що я дуже залежна від них, я вже повнолітня, маю повне право зробити так, як сама цього хочу, але ще надіюсь на їх одобрення, хоча це неможливо.
З цим краще попрацювати з психологом на терапії. Щоб зрозуміти які зачіпки Вас в цій залежності тримають та потім знешкодити їх.
цитата:
Як краще вчинити, зібрати речі і піти, чи ще можна якось домовитись?
Якщо без терапії і прямо зараз, то краще вибрати перший варіант - бо саме він про НЕЗАЛЕЖНІСТЬ.
Якщо, звісно, Ви в змозі так зробити.
Другий же варіант неможливий саме через позицію батьків.
Відредаговано автором 08-06-2023 20:45:50
психолог онлайн
Здравствуйте!
Это Ваша жизнь и Ваш путь!.Вы должны сами выбирать и строить свое будущее. А родители со временем примут Вашу позицию и выбор.
По какой причини они не принимают парня и не знакомятся, здесь нужно подробнее разбираться, может не хотят Вас отпускать от себя, и не могут смириться с тем,что Вы быстро повзрослели и оставляете их, может быть много и других вариантов. Но не смотря на это Вы сепарируетесь и начинаете свой собственный путь, и это абсолютно здраво!