Коли потрібно звертатись до психолога?
Доброго вечора, мене звати Дар'я, і в мене є деякі незначні вади в характері, які, тим не менше, іноді дратують оточуючих. Чи можна з цим звертатись до психолога, чи все-таки, потрібно самому вирішувати? В мене проблеми в навчанні, бо я часто відкладаю завдання на потім і здаю коли термін вже давно минув. Через це, звичайно, створюю незручності викладачам і роботи виходять посередні. Також іноді виходять непорозуміння з одногрупницями, бо часто щось забуваю, а їм набридають питання.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Здравствуйте!
То,что Вы называете "незначні вади в характері" это когнитивные процессы, памяти, невнимательности, либо неспособности концентрировать внимание, если спрашиваете и не вникаете. Все откладывать на потом, момент прокрастинации.
" Чи можна з цим звертатись до психолога, чи все-таки, потрібно самому вирішувати?" а как Вы себе поможете в этой ситуации, Вы запутанны. Обратитесь к психологу, это будет лучшая помощь, хотя бы понимать в каком направлении идти!
психолог онлайн
Є багато способів боротися з прокрастинацією. Одним із них є розробка власного тайм-менеджменту - він теж здатний допомогти тим, хто звик відкладати все на потім.
. Пишіть собі "нагадування", ліпіть на робочий стіл стікери і ставте таймери. Дуже часто ми забуваємо зробити щось саме тому, що наша підсвідомість відсуває цю справу, як то кажуть, у далеку скриньку.
Винагороджуйте себе за будь-яку роботу, яку вам вдалося зробити, не відкладаючи: "Ось зараз допишу завдання і вип'ю чаю з шоколадкою!"
І не забувайте хвалити себе щоразу, коли вам удалося зробити сьогодні те, що ви спочатку хотіли відкласти на завтра, – це підвищуватиме вашу самооцінку.
консультация психолога
В людей не має вад. Є позитивна (вигідна для них) оцінка і негативна (не вигідно) та неумістне застосування тої чи іншої риси.
Лінь це надзвичайна якість. Комуністи хотіли її витравить соц.засудженням, алк нічого не вийшло. Це наша підсвідомість прораховує скільки задоволення ми отримаємо за перелік тих чи інших дій. Якщо задоволення мене, то мені лінь. Лінь це недостаток стимулу.
Щоб загострити стимул та систему небезпек і втрат, порахуйте свій реальний час, який ви можете приділяти рефератам, чи іншим навчальним завданням.
Найлегший спосіб вбити бажання - змучити (должен). Не змушуйте себе, або домовляйтеся з собою, або оцінюйте негативні наслідки втрати чи прострочки.
Коли вам лінь чи неохота щось робити, запитайте себе, чого не вистачає і додайте цього
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344921 для Євгеній Мишенко
А як тоді шукати мотивацію?
консультация психолога
Запитувати себе, що ви хочете і навіщо це вам. Які плюси це принесе вам і яких мінусів ви зможете уникнути, якщо вирішите зробити це. Контрольний постріл - у вас є можливість зробити це, поки що, і наведіть не менше 5 варіантів.
Наприклад, я маю можливість ходити на роботу, поки є куди ходити, доки можу виконувати цю роботу, доки не потрапив під скорочення, доки маю ноги ходити, доки дієздатний і при розумі.
Є ціла вправа для такого. При бажанні можу дати