Вагітність та проблеми зі сном
Доброго дня! Я вагітна на третьому місяці в останнім часом все більше помічаю в себе проблем зі сном. Я часто прокидаюся багато разів за ніч, мій сон поверхневий та не глибокий, а якщо вже прокинулася, буває дуже важко знову заснути. Сьогодні я прокинулася у другій ночі від повітряної тривоги і так і не заснула до ранку, хоч лягла у дванадцятий. Крім того пам'ятаю дуже багато снів і часто сняться нічні жахи, найчастіше про війну та ракетні обстріли, але й не тільки. Нещодавно, наприклад, приснився сон схожий на фільм жахів, у якому величезна чорна фігура ганялася за мною по якомусь темному будинку, сповненному мерцями. Від таких снів дуже тривожно та моторошно. Раніше я думала, що мої проблеми зі сном пов'язані із надмірним вживанням кави. Проте тепер я перестала взагалі пити каву і допомогло лише на якійсь час, але потім стало ще гірше. Після таких ночей із постійними просинаннями або жахами відчуваю себе розбитою та не відпочившею. Сил та енергії дуже мало. Підкажіть будь ласка, як навчитися повноцінно спати? Можливо існують якісь техніки чи дихальні вправи?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Доброий день схоже у вас підвищенна тривожність, можливо забагато фокусуєтесь на новинах що в вашому стані не дуже гарно,
Спробуйте обмежити прегляд новин мінімумом,( особливо не дивіться новини перед сном займатись чимось що вам подобається ( якесь хоббі або що ) позитину дію може спрвити малювання, намалюйте наприклад день коли все в вашому житті буде як ви хочете.
Спробуйте спілкуватись с кимось хто вас може підтримати і хоч трохи розвіяти ваші тривоги, якщо є можливість гуляйте на свіжому повітрі, перед сном можна почитати або подивитися щось приємне ( наприклад комедію якусь). Послухайтеякусь приємну музику , уявою перенесіться в улюблене місце на природі фантазуюючи про кожну детеаль , робіть так декілька хвилин кожен вечір.
психолог онлайн
Доброго дня. Описані Вами пробеми зі сном дуже схожи на надмірну кількість кортизолу. Зверниться до лікаря та сдайте аналізи добові на кортизол. Якщо це так, то потрібно пройти програму адаптації до стресу. Це дуже важливо для дитини. Що стосується практик - так, дихальні вправи ВВМ дуже допомогають, вони також розраховані на вагітних. На цьому сайті є запрошення від мене в безоплатну групу дихання. Приєднуйтесь, це дуже корисно.
психолог онлайн
Можна застосовувати техніки розслаблення, можна робити шавасану, супровід можна знайти в інтернеті.