Це завість?
Декілька місяців назад перестала спілкуватись з подругою, яку вважала близькою, причина, вона хотіла вчинити вчинок, який був мені не дуже приємний і за рахунок мого ресурсу, вона хотіла вирішити свої особисті проблеми, я поставила границю, чесно сказала, що мені таке неприємно, після чого вона перевернула ситуацію навпаки, викликала у мене почуття провини, я чомусь почала виправдовуватись перед нею в останньому нашому діалозі, а потім я зрозуміла, що це не нормально і поставила чітку границю і недозволила їй взяти мій ресурс, після цього ми не спілкуємось вже тривалий час. Я помітила одну особливість, і не розумію як до цього ставитись і як на це дивитись, справа в тому, що за моєю особистою сторінкою вона не слідкує взагалі, а постійно слідкує за моєю сторінкою на якій я розвиваю свою власну справу, дивиться кожен сторіс. Мене це чомусь дратує, подруга сидить з дітьми в декреті, її больова точка це спморозвиток, мені просто якось неприємно, що я її як особистість не цікавлю, але вона уважно слідкує за моєю діяльністтю, як до такого відноситись? Не розумію чому мене це так хвилює і бентежить, і дратує одночасно. Чи це якась завісиь з її сторони? Вона колись мені казала, що заздрить моєму саморозвитку і що теж так хоче. Але це результат моєї не легкої праці, це мій вибір, я сама так будую своє життя, я її заміж не видавала насильно і не заставляла родити дітей, це був її вибір, ми дружимо з дитинства, мені важко прийняти зараз те, що та людина яку я вважала близькою і була щирою з нею, в результаті виявилась заздрісною, і завжди себе вела зі мною по абьюзивному, тільки я це по справжньому побачила тільки зараз, як мені тепер з цим бути, як це прийняти?
Питання від: ; Вік: 31
консультация психолога
цитата:
мені просто якось неприємно, що я її як особистість не цікавлю, але вона уважно слідкує за моєю діяльністтю, як до такого відноситись?
перерахуйте людей, яким потрібні ви (ваше внутрішнє я), а не тіло, не матеріальне, не моральне.
я думаю на одній руці поміститься.
в цьому світі ми майже нікому не потрібні, треба лише функціонал, те що в нас є, що комусь потрібне чи вигідне. І коли знаходиться хтось, кому я треба голий/босий/сраний/рваний/грязний/п*яний, то це - свято.
цитата:
Чи це якась завість з її сторони?
хто знає, все може бути. важко інтерпритувати чужі мотиви
цитата:
тільки я це по справжньому побачила тільки зараз, як мені тепер з цим бути, як це прийняти?
грубо кажучи ваша ілюзія розбилась і вам потрібно в першу чергу пробачити себе (бо десь там глибоко в середині, буде голосочок, який казатиме: як ти могла так помилятися в ній, невже зразу не змогла вгледіти змію на грудях, скільки всього зроблено - і дарма). я думаю, що ви спеціально з абюзером не дружили. якби ви знали зарані, то все було б по іншому.
потім потрібно пробачити її.
спробуйте поставити себе на її місце. уявіть її відчуття/почуття, думки і бажання. спробуйте зрозуміти її, її мотиви. хто знає, як би вчинили ви. (часом люди творять гірше, ніж обідчик, коли є така можливість). Понять - значить простить, а принять - значить оправдать.
спробуйте виправдати її для себе та подякувати за цінний урок, який стався тепер, а міг бути в більш важливіший і серйозніший момент, ніж зараз

психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Оля, добрий день! Я відчуваю, читаючи ваше питання багато емоцій і сенсів, які ви надали ситуації з подругою. Так, ваші емоцї і почуття вони, правда, ваші. Ви так переживаєте вчинок близкої подруги. Але, на жаль, не зовсім зрозуміло, що у вас трапилось, що зробила подруга і чому вона вам заздрить. Бо кожна з вас вибрала те життя, яке зараз має. Подруга вийшла заміж і народила дітей, а ви займаєтесь саморозвитком. Кожна з вас іде своєю дорогою.
Ви питаєте, як вам бути і як прийняти заздрість подруги? Якщо коротко, то присвоїти собі свою власну заздрість. Тобто, якщо ви приймаєте, що самі можете бути заздрісною, то прийняти заздрість подруги тоді легше. Це називається робота з власними проекціями.
З повагою, Олена Мороз.
психолог онлайн
На жаль так буває, що ми усвідомлюємо якісь неприємні моменти тільки згодом. Ви вчинили правильно, що не дали себе використати. Якщо ваші сторіс для широкої аудиторії, то слід прийняти те, що ваша подруга теж їх дивиться. Чому вона так вчиняє ми не знаємо. Але очевидно, що питання з подругою досі не закрите. Чи хотіли б ви прояснити ту сварку з нею?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы многое сами отследили и проанализировали Ваши отношения. Может подруга и завидует и следит за Вашим саморазвитием, что Вас здесь волнует, что она может повторить? Так путь достижения другого человека неповторим, он индивидуален. А зависть о том, чего хочу но не имею, это есть у другого. Вам неприятно, что Вас не ценили за человеческие качества, а расценивали как объект для подсматривания, может и осталось состояние использованности. Но так как Вы сделали свой выбор, и оградили себя от токсичных отношений.