Депресія?
Доброго дня.
В мене 3 дітей, менший- агресивний аутист, я не можу знайти як йому допомогти. З чоловіком постійні непорозуміння з самого початку одруження. Його тримає обов'язок, мабуть перед дітьми...
Що робити далі- не знаю, не маю нічого моральних , ні фізичних сил.
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Доброго дня!
"Що робити далі- не знаю, не маю нічого моральних , ні фізичних сил"
Співчуваю вашому стану.
А що б вам хотілось зараз?
Що саме вам хочеться робити?
Що ви потребуєте і від кого?
Якщо допомоги, то якої саме і від кого?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Сочувствую Вашему состоянию.
"Що робити далі- не знаю, не маю нічого моральних , ні фізичних сил" найдите себе на сайте психолога и обратитесь, Вам необходима поддержка!
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго ранку!
цитата:
ДЕПРЕСІЯ?
Можливо. Так само можливо, що депресивний стан.
Класична депресія (хвороба) вкладає людину у ліжко зубами до стіни. Людина може відмовлятись від власних справ і бажань, від спілкування, іноді навіть від прийому душу та іжі... У вас же не так?
цитата:
Про що це свідчить і наслідком чого є насправді?
Ймовірно, ваш стан безпорадності викликаний і спричинений тривалим періодом подавлення власних бажань і емоцій. Коли було потрібно виражати своє невдоволення і робити певний вибір, ви цього уникали. Ось тому накопичилось багато напруги всередині, на утримання якої спалювались життєві сили.
Що робити далі? Якщо в сенсі вашого подальшого життя і взаємин з чоловіком, то це ви маєте вирішити самі. Є варіант співпраці з сімейним психологом.
А от щодо допомоги собі, то тут більш-менш все зозуміло. Потрібно звернутись до психолога індивідуально, аби він допоміг вийти з депресивного стану. Не виключено, що корисною буде медикаментозна підтримка від невролога або психіатра.
Також в нагоді поповнення ресурсу енергії з усіх можливих джерел: рідні/ близькі/друзі з розвантаженням від певної кількості обов'язків; лікарі з допомогою молодшому; ваша турбота про саму себе - сон, харчування, відпочинок і таке інше.