Мене дратує образа чоловіка на мене. Не можу побачити причину образи з його позиції
Для нас обох це другий шлюб. Ще на стадії побачень ми обговорювали тему дітей і обидва дійшли до висновку, що дітей більше мати не хочемо і будемо жити для себе. Обоє маємо дітей від попередній шлюбів. Мій син підліток 15 років, його дочка 7 відвідує нас лише на вихідних.
Я вживаю протизаплідні таблетки для запобіганню вагітності, вживаю їх щодня, в один і той самий час, для цього в мене стоїть будильник з нагадуванням. І от чоловік мені заявив, що його ображає, що я щодня по дзвінку будильника, йду приймати таблетку. Для нього складається враження, що я боюся від нього завагітніти, як вогню, а для нього, якби це сталося, вагітність і дитина би не була проблемою. Також він говорить, що роздумує, може ми втрачаємо шанс бути щасливими батьками спільної дитини, хоча також в нього є думки, що його дочка може відчувати себе аутсайдером, якщо з’явиться нова дитина (дочка має братика в сім’ї мами і більша увага дістається йому). Ці його слова остаточно відбили в мене увагу мати з ним дитину, але не від жалості до його дочки, а більше вони образили мене особисто. Тому я не можу поставити себе на його місце і не розумію чому ображатися, якщо рішення вже прийнято.
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Так , такі речі слід обговорювати заздалегідь і можна нагадати чоловіку ваше спільне рішення.
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Доброго ранку, Марино!
цитата:
Тому я не можу поставити себе на його місце і не розумію чому ображатися, якщо рішення вже прийнято.
Не можете і не повинні ставити себе на його місце. А от з розумінням дещо складніше питання...
Якщо будуєте здорові стосунки, бажаєте бути разом, то варто помічати зміни (свої і партнера), обговорювати важливі питання, на взаємній основі уважно ставитись до прохань і потреб. Відкриватись і не уникати того, що не співпадає з вашими уявленнями і поглядами. Не боятись розбіжностей і відмінностей. Саме вони і створюють контакт, в якому кожен виявляє свою особистість, а не зливається в аморфну массу.
Звісно, вкрай принципові речі ставлять на межу вибору - йти далі разом або кожен окремо.
От ви написали "рішення вже прийнято". Все крапка. Для вас, можливо, так. А в чоловіка бачення змінилось.
цитата:
для нього, якби це сталося, вагітність і дитина би не була проблемою.
Чи має він на це право? Чи природньо для людини переглядати раніше укладені договори? Я вважаю, що і право має і договори нерідно переглядаються. І тому необхідний новий діалог, нова розмова. І нове рішення, можливо, спільне, а, може, в кожного своє.
цитата:
МЕНЕ ДРАТУЄ ОБРАЗА ЧОЛОВІКА НА МЕНЕ.
Припускаю, що не стільки образа чоловіка дратує, скільки ваша нездатність усвідомити її причину.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Марина!
"Ці його слова остаточно відбили в мене увагу мати з ним дитину, але не від жалості до його дочки, а більше вони образили мене особисто."
Що саме вас образило в словах чоловіка? Хіба він не має права хотіти спільну дитину?
"Тому я не можу поставити себе на його місце і не розумію чому ображатися, якщо рішення вже прийнято"
Спочатку було таке рішення. Але воно може змінюватися.
Хіба вам не можна змінити рішення?
Відредаговано автором 16-06-2023 18:03:36
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345121 для Ирина Николаевна
Спочатку лижним з його аргументів не мати дітей був, що його дочка буде відчувати себе менш потрібною, а то й взагалі аутсайдером. Саме ці слова.
Вже потім він мене переконував, що типу не подумавши так сказав.