День батька
Сьогодні день батька. В нашої родини є сімейний чат у Вайбері. Всі пишуть татові хвалебні оди, красиві слова привітань з рожевими соплями, на кшталт цього ''я щаслива, бо в мене є батьки!!!''.
Натомість мені нічого сказати. Я хочу цій мерзоті плюнути в лице. Я його ненавиджу. Я хочу щоб його просто не існувало. Зазвичай мені байдуже, але коли його обливають рожевим сиропом, то мене це тригерить.
Кожна з них знає, що наш любий тато – педофіл, гвалтівник і аб'юзер.
Чому я зневажаю сестричок за ці улесливі слова??? Це ж не вони, а він зробив таке зі мною.
Хочу видалитися з чату і більше ні з ким з них не підтримувати стосунки. Боюсь залишитися зовсім сама. Але чи варто боятися, якщо для них таке нормально? Якщо вони так відносяться, значить для них він нормальний достойний тато?
Питання від: ; Вік: 99

психолог онлайн
Доброго дня. Дуже жаль, що ви пережили такий досвід.
А ви колись розмовляли з сестрами на тему поведінки батька? Він тільки вас ображав, чи всіх?
Можливо вони бояться досі його, і тому
цитата:
обливають рожевим сиропом
?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345214 для Анастасія Володимирівна
Дякую за відповідь. Розмовляла з сестрами. Довгий час я сама цю сторону життя від себе ж ховала, любила і поважала його. Недавно я заговорила з сестрами про це і перестала спілкуватися з ним. Певною мірою ображав всіх, і мене, і сестер, і маму. Кожна зазнала насильства в нашій сім'ї. Не знаю, можливо бояться. Хоча йому 70 років, він вже мабуть нікому нічого не зробить. Всі вже дорослі і наче не мали б чого боятися бо фактично ніхто тепер від нього не залежить.
Я розумію що це їхній вибір як поводитися, що відчувати і тд, і в них є на це свої причини і право.
Для мене несправедливо те, що дотепер почварі дістається визнання. Можливо почвара вмре голим королем, так і не дізнавшись про себе правду. Не зрозуміє, що вчиняв не правильно і як батько, і як чоловік він не впорався.
Я відчуваю огиду і зневагу до тих, кому нормально підтримувати з ним відносини, вдавати гарну родину після всього що він зробив. Я боялася їх втратити. Але більше я не хочу боятися. Я їх вже втратила, тому що такий їхній вибір (гратись з ним в гарну родину знаючи і розуміючи правду) для мене говорить сам за себе.
А на саму себе злюся за те що не маю гідності сказати йому в лице сама про те, що я думаю про його вчинки. Думаю якби я зважилася сказати, якби в лице назвала все своїми іменами, то скинула б тягар болючої пам'яті, мені стало б краще. Але не маю на це сміливості і сил зараз. Дякую за можливість виговоритися. Для себе вирішила що зважаючи на обставини, тепер заради свого душевного комфорту і внутрішньої справедливості я більше не буду гратися в гарну родину з сестрами.
психолог онлайн
Страх тягне за собою провину та сором. Так що можливо, сестри самі того не розуміють.
Ви в праві робити так, як вважаєте запотрібно, щоб зберегти "себе".
цитата:
А на саму себе злюся за те що не маю гідності сказати йому в лице сама про те, що я думаю про його вчинки.
Це можливо пропрацювати в терапії, є техніки які з цим допомагають. І мені здається, це гарний варіант "відпустити" коли ви будете до цього готові. Не обов'язкого все казати йому в обличчя
психолог онлайн
Дійсно шкода, що Вам довелося пережити такий важкий досвід в родині. Від людини, яка мала захищати.
Не важливо, що думають, говорять і як вчиняють інші, в тому числі і сестри.
Важливо тільки те, що відчуваєте Ви.
Ви вже маєте силу на те, щоб відмовитись від такого спілкування, яке відчуваєте, як не щире.
Знайдеться внутрішня сила й на те, щоб висказати кривднику в обличчя те, що вважаєте за потрібне.
Прислухайтеся до Себе і вірте в свої сили.
психолог онлайн
цитата:
Для себе вирішила що зважаючи на обставини, тепер заради свого душевного комфорту і внутрішньої справедливості я більше не буду гратися в гарну родину з сестрами.
Поки що навіть не усвідомлюєте, наскільки ви сильна особистість.
Також бажаю вам позбутись ніку Бракована дитина. Можливо, інша людина заслуговує на прізвисько "Бракований".