Мама не пускает
Мама у мене холодна, агресивна,груба ,хоче,шоб все була по її і контролює кожен крок .Каже,що я без неї ніщо і ніхто .Змушує заслуговувати її любов і доказувати їй,шо я вже доросла і чогось можу .Дійшло до того,що мені можна ходити в церкву ,лише з її дозволу,коли дозволяє,а коли не дозволяє,тоді не можна. Я дуже від цього страждаю.Коли хотіла переїхати спробувати,були скандали ,била мене,казала,шо випустить за двері лише без грошей,одягу карти й телефону ,і вона тоді побачить на шо я здатна . Або ще погрожує,шо помре і це на моїй совісті,і шо в мене нічого не вийде ..Як мені вибороти право ходити до церкви?
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Валентина Михайловна Жемчужникова
цитата:
Як мені вибороти право ходити до церкви?
Виборювати ПРАВО не потрібно. Воно у вас є від народження діяти згідно власних бажань і потреб! За правом Людини.
психолог онлайн
Доброго дня!
"страждаю.Коли хотіла переїхати спробувати,були скандали ,била мене,казала,шо випустить за двері лише без грошей,одягу карти й телефону ,і вона тоді побачить на шо я здатна .
Це мабуть єдине що ви можете зробити і чим можете допомогти собі - якомога швидше віддалитися хоча б фізично. Ніхто у світі не має права вас принижувати, тим паче бити.
Або ще погрожує,шо помре і це на моїй совісті,і шо в мене нічого не вийде ..Як мені вибороти право ходити до церкви?"
Вона і так помре раніше чи пізніше. Без вашої участі.
Не треба нічого виборювати. Треба дати собі право жити як вам подобається.
психолог онлайн
Ви доросла людина і мама не має право вас не пускати кудись.
Якщо мама чинить насильство по відношенню до вас ви можете звернутися за допомогою до правоохоронних органів.