Допомога парі, ємоційна жінка та чоловік інтроверт
Я в аутичному спектрі, тип прив'язаності уникаючий. Логічний, спокійний, неконфліктний. Дружина високоємоційна, невротична, контролююча, схильна до домінування. Запит в значній мірі бути перекладачем і модератором бо ми ті самі слова геть по різному розуміємо. Пробували різних психологів, хтось дружині не підходив, хтось малодоступний (у мене вікно через 4 тижні), хтось надто дорогий для регулярних сесій, хтось просто не підійшов. Шукаємо психолога, досвідченого, бажано чоловіка, lgbtq+ friendly, десь +/- нашого віку (42), з відкритим світосприйняттям для серії консультацій щоб допомогти нам перейти на новий рівень відносин.
Питання від: ; Вік: 42

психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
Шукаємо психолога, досвідченого, бажано чоловіка, lgbtq+ friendly, десь +/- нашого віку (42), з відкритим світосприйняттям для серії консультацій щоб допомогти нам перейти на новий рівень відносин.
Мені здається, так це не працює. Психологи з етичних міркувань не мають права себе рекламувати і напряму пропонувати клієнтам.
Тому, вважаю, щоби отримати бажане, вам варто шукати фахівця під свої вимоги самостійно. Дивіться профіль психолога. Читайте його коментарі, дописи, статті, можливо, переглядайте відео, звісно, якщо воно є.
психолог онлайн
Артем, цей сайт - не дошка об'яв. Може такий розділ колись тут і зроблять - для того, щоб психологи теж могли робити свій вибір, хочуть вони з таким працювати, або ні. Але поки що його немає.
Тож Вашій парі треба буде зробити вибір самостійно.
Відредаговано автором 24-06-2023 20:56:36