Я хочу підняти самооцінку
Мій хлопець мені занизив дуже самооцінку, я тепер себе не впевнено відчуваю майже у всьому і через це наші стосунки ідуть шкереберть. Він на мене кричить може підняти руку, агресивно ставиться до мене, я не впевнена що тепер він хоче сімью.
Питання від: ; Вік: 18
Тест на самооценку.

психолог онлайн
А Ви впевнені, що самі хочете сім'ю з таким хлопцем, що поводить себе з Вами подібним чином?
Бо якщо вже зараз в нього спостерігається така поведінка, то в майбутньому можу бути ще гірше - коли Ви станете більш залежною від нього.
психолог онлайн
Добрий вечір. Зараз ваше описане відношень має важливий аспект, який стосується вашого емоційного та фізичного благополуччя. Дуже важливо звернутися за підтримкою і захистити себе від будь-якого виду насильства або емоційної або фізичної агресії.
Розкажіть про свої стосунки із хлопцем довіреної особі, наприклад, близькому другу, члену родини або професіоналу (психологу, консультанту по стосункам). Важливо мати підтримку під час таких складних моментів.
Говоріть про власні границі: Зважте на свої почуття та потреби. Ви маєте право встановлювати границі в стосунках. Якщо ви не відчуваєте, що оточуюча вас ситуація позитивно впливає на вас, важливо це визнати.
Самозбереження: Ваша фізична та емоційна безпека має бути на першому місці. Якщо ви відчуваєте, що відношення завдають вам шкоду, розгляньте можливість віддалитися від цієї ситуації.
Нехай ваші дії будуть спрямовані на забезпечення вашої безпеки, самозахисту і благополуччя.