Результат іспита
Склала іспити, результат не дуже радує, адже готувалася цілий рік. Особливо з математики. Вже пройшов тиждень, а я ніяк його не можу прийняти. Передивилась відео розв'язання мого варіанту, і тепер ніяк не можу заспокоїтися. "А от тут я б могла так зробити, чому не додумалася..?" ця думка мене тепер всюди супроводжує. Може якби голова була свіжішою, бо це була третя година тесту, як я сіла за математику, адже почала з англ і української мови, можливо б тоді щось десь краще вийшло. Але тепер просто не можу змиритися ніяк з результатами, ще й ця думка назойлива. Дуже гніваюся на себе, і не знаю, що робити
Питання від: ; Вік: 18
Доповнення від автора
Здається, що і завдання не такі складні були. Не складні, але з підвохом. А я не впоралася. Мене це вбиває
Доповнення від автора
Тепер навіть уві сні, часто сниться як я переписую іспит на кращу оцінку, а потім прокидаюся і розумію, що це все сон
консультация психолога
всі проблеми людини від неприйняття власного безсилля, що не змогла з чимось справитися.
цитата:
А от тут я б могла так зробити, чому не додумалася..?
це дуже схоже на самоїдство (ваша совість обвинувачує вас за те, що ви не змогли виконати її завищені вимоги)
Ви ж мабуть маєте бути супер всесильною і розв*язувати все з першого разу і до всього додумуватися без помилок? якщо так, то це скоже на синдром відмінника.
проте з переписки важко судити.
якщо є бажання знати провину, є дієві вправи. можу дати
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345781 для Євгеній Мишенко
Я була б вдячна за вправи!
Дякую за відповідь, мені ще просто складно прийняти той факт, що цілий рік так пропахати, і отримати всього навсього половину балів, для мене це всеодно що рік життя у пусту. Відчуваю, що на мене возлагали надію батьки, а я їх засмутила. Хоча вони і кажуть, що оцінки не головне в житті, не ругають і зовсім не засуджують мене. Просто не можу з цим змиритися. Не відчуваю себе розумною після всього цього

психолог онлайн
Насамперед зрозуміти, що Ви вже здали іспит, це вже з Вами сталося і це вже минуле. Будете Ви переживати чи ні, цей результат пройденого тесту залишиться незмінним. Навіть після будь-якої нашої помилки все рівно продовжує виходити сонце, змінюються пори року і життя йде далі. Ба більше, будуть ще помилки і це не робить саме Вас невдахою, бо КОЖНА людина робить помилки і життя продовжується і після них.
А щоб надалі підтримувати себе в таких ситуаціях, спробуйте уявити, що Ваша близька людина потрапила в таку ситуацію, що б Ви їй говорили? Те саме, що собі кажете чи підтримали би?
Ви для себе найближча людина, Вас точно є за що похвалити в цій ситуації, є що взяти з собою далі як досвід і ставити нові цілі. Бо доки Ви дивитесь в минуле, Ви стоїте спиною до майбутнього
психолог онлайн
Доброго дня!
Гнів - дуже сильна ємоція. Хоча і зрозуміло чому у вас йде така реакція на саму себе... але тут важливо зрозуміти... що в житті будуть ще багато іспитів. І якщо так сильно негативно реагувати на все... то ви так себе тільки з рівноваги змістити... та і нервові клитини не відновлюются. Важливо берегти нерви!
Кожний з нас незавжди все робить на всі 150 % и це нормально - якщо щось несправдилось, так як ми чекали... так хочется більшого.
Але треба знати, що якщо щось не вийшло, так як ми планували, або чекали, це ще не значить, що ми не успішні, або погані... просто сказати собі - "зато іншого разу в мене вийде все гарно! Яж тепер здобула опит, зроблю висновки и піду далі до нових досягнень и успіхів!"
А зараз так себе корить за те, що такий результат і його уже не можна змінити - це просто псувати собі нерви и настрій... неконструктивно!
Удачі!)
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Склала іспити
Вы сдавали экзамены для какой цели?
Вероятно, чтобы поступить в какое-то учебное заведение?
Вы сможете осуществить свою цель?
Для поступления вам хватит тех баллов, которые вы набрали?