Заздра,конкуренція чі бісить?
Допоможіть розібратися! Є подруга, в один час були дуже близькі але за обставинами наші шляхи розійшлися! Я дуже полюбила фотографію як профессію, можна сказати кайфувала від того чім займаюся! Цим самим надихнула мою цю колежанку на цю саму профессію, я завжди була з нею відверта, ділилася своїми знаннями та досвідом! Та в якийсь момент я помітила що вона мене блокує на ії робочій сторінці у соц мережах! Неприємно та не розкмію для чого це? Питати не хочу але це задіває, чому вона від мене приговується, адже ун соц мережі, рано чі пізно я всеодно побачу. Питання: 1. Чому людина блокує але при цьому спілкується у реальному житті? Теми фотографіі ніколи більше не підіймаємо, але інколи вона запитує то чі інще зделеку! 2. Чому мене це так задіває? Я впевнена в собі як профісеонал, та концеренціі на клієнтів немає адже ми в різних містах.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Доброго дня, Аніта
Ви запитуєте про причини ставлення та поведінки іншої людини. А це ніхто не може знати, крім неї самої. Все, що тут буде про це сказано може бути тільки здогадками чи фантазіями.
Можливо, подруга не впевнена в якості своїх робіт, тому блокує, щоб ви їх не бачили, остерігаючись критики з вашого боку. А можливо не хоче ділитися власними ідеями. Зрештою, це можна дізнатися тільки одним способом, запитавши в неї. До речі, чому ви не хочете запитати, якщо очевидно, що це для вас важливо?
Так само про те, чому вас це зачіпає. Можете знати тільки ви, що це для вас означає, що вас блокують. Зачіпати може з різних причин. Що ви про це думаєте в що відчуваєте?
психолог онлайн
Доброго дня. Що заважає вам прояснити цей момент з подругою. Пропоную зробити це з дорослої позиції, тобто є факт блокування і запитати чому.
Адже причини можуть бути дуже різними.
психолог онлайн
А що заважає запитати у неї? Якщо чесно.
цитата:
1. Чому людина блокує але при цьому спілкується у реальному житті? Теми фотографіі ніколи більше не підіймаємо, але інколи вона запитує то чі інще зделеку!
Вірогідно вона це зробила щоб не почути можливу критику від конкурентки? Критикували колись її фотороботи в соцмережах?
цитата:
2. Чому мене це так задіває? Я впевнена в собі як профісеонал, та концеренціі на клієнтів немає адже ми в різних містах.
Мабуть тому, що тим вона демонструє неповагу та невдячність до Вас як до вчителя?
І збільшує дистанцію. Вона ніби-то відокремилася, стала самостійною та незалежною - може це й бісить?
"Я її надихнула на професію, а вона..." - може це образа?
Відредаговано автором 30-06-2023 18:56:50
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Питати не хочу але це задіває, чому вона від мене приговується, адже ун соц мережі, рано чі пізно я всеодно побачу. Питання: 1. Чому людина блокує але при цьому спілкується у реальному житті?
Що заважає вам спитати про це особисто?
цитата:
Чому мене це так задіває?
На це питання ви маєте дати відповідь? Чому вас це так задіває, Anyta20?
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
1. Чоюдинму ла блокує
цитата:
концеренціі на клієнтів немає
Для вас, возможно, и нет конкуренции, а для вашей подруги - есть.
А может и зависть присутствует с ее стороны.
Иначе, зачем бы она вас блокировала в соц.сетях.
цитата:
2. Чому мене це так задіває?
Потому что вы помогли своей подруге -
цитата:
надихнула мою цю колежанку на цю саму профессію, я завжди була з нею відверта, ділилася своїми знаннями та досвідом!
а она не отвечает вам благодарностью...