Как попасть в 2D мир
Здрастуйте! Я поглинула аниме бродячиє пси. І мені сподобався один персонаж. Мені дуже важко сприймати те що я ніколи не зможу з ним заговорити, побачитися, поділитися з історіями. А батьки мене не розуміють😔. Можете ви мені щось підказати?
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Можете ви мені щось підказати?
Подсказка будет зависеть от того, что вы хотите изменить.
Какое у вас есть желание?
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Здрастуйте! Коли людина багато грає в відео ігри, дивиться аніме, фільми, вона намагається втекти від реальності. Причин втечі багато, нерозуміння зі сторони оточуючих, сірий світ, буденний, конфлікти з людьми, і т.д.
Зверніть увагу на ваше оточення,скільки у вас реальних друзів? З якими можна піти прогулятися. Які відносини з батьками? Чи є у вас хоббі, захоплення?
Займіться цією стороною життя, розфарбуйте своє життя, щоб воно не було прісним.
Зверніться до шкільного психолога, це ви можете зробити самостійно. Якщо батьки підуть вам на зустріч, попросіть відвести вас до приватного психолога, або онлайн консультація.