Мені не подобається що моя дівчина може ходити з подругою або сама до друга в гості
Моя дівчина є дуже товариська, але вона немає багато друзів чоловічого роду, але місяць - два назад вона зі своєю подругою почали спілкуватися з одним хлопцем який старший від них на 4 роки та якого я знаю (тобто знаю його ставлення до дівчат і це взагалі не те ставлення яке я б хотів бачити до своєї дівчини), вони почали ходити до нього в гості, заходити на чай, їздити з ним на автомобілі, але у моєї дівчини завжди були відговорки з цього приводу, такі як (я ж не сама до нього ходжу). Я злився за цього, але я не ревную, просто мені неприємно те що вона туди ходить і завжди я дізнаюся про це після цього як це сталося. Я їй говорю що мені це не подобається, але вона говорить, що він мій друг, чому я не можу з ним спілкуватися, (тим паче я ж не сама). І ось був день коли він попросив у неї зарядне але не прийшов по нього а попросив принести її, а вона у мене як добра людина понесла, і так же само прийшла забирати, тому що типу в нього болить нога, це так вона думала а не він так сказав, потім він запросив її випити кофе і вона як завжди погодилася, але як я їй пропоную прийти до мене попити чаю або кофе вона не бажає (ми живемо в різних будинках). Потім вечером той її друг пройшов майже пів міста пішкі і о боги в нього ноги не болять походу , я запитав у неї чому ти носиш йому речі якщо він і сам може піти, на що вона відповіла , я думала що в нього ноги болять, потім ми були посорилися і під час сорт я ще раз запитав це питання, і вона відповіла що захотіла. Я не знаю що мені робити, допоможіть будь ласка, я не можу нічого з цим зробити, вона не хоче просто перестати це робити, я не можу перестати злитися на це, хоча я їй довіряю, і знаю що нічого зайвого вона не зробить. Дайте будь ласка пораду
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
1. Важливо відкрито і чесно поговорити з дівчиною про свої почуття і обговорити свої спогади стосовно хлопця та його ставлення до дівчат. Постарайтеся вислухати її точку зору.
2. Спробуйте знайти компроміс, можливо, домовитися про відсутність інтимних прив'язаностей до хлопця, які б можуть викликати неприємні ситуації.
3. Запропонуйте альтернативні варіанти розваги та спілкування, щоб дівчина могла проводити час з вами, а не з хлопцем.
4. Постарайтеся виразити свої почуття таким чином, щоб дівчина зрозуміла, наскільки важлива є ця ситуація для вас і як вона впливає на ваші емоції.
5. Якщо конфлікт продовжується і ви не бачите розв'язку, розгляньте можливість поговорити з професійним психологом або радником, щоб отримати додаткову підтримку і пораду.
психолог онлайн
Добрий день
Ви дійсно не зможете з цим щось зробити. Дівчина вам під час сварки чітко сказала, що вона ходить до цього хлопця, тому що хоче це робити.
У стосунках дуже важливо розмовляти і озвучувати те, що вам не подобається. Ви так і робите. Але важливо також дивитися, як реагує людина на ваші прохання, чи прислухається, чи важливий для неї ваш комфорт поряд з нею. З вашого листа можна зробити висновок, що дівчина ігнорує ваші слова, робить те, що вона вважає для себе важливим. Це нормально. У кожної людини є особисті бажання, потреби, цінності, погляди на людей та світ, вони можуть зовсім не співпадають з вашими. І тут, нажаль, домовитися не вдасться. В вашій ситуації ви вважаєте, що дівчина не повинна спілкуватися з хлопцями такого типу, а ваша дівчина має іншу думку. Тепер ваш крок або примиритися з тим, що іноді ваші погляди будуть не співпадати на те, з ким спілкуватися, і продовжувати довіряти своїй дівчині, дозволити їй самій вирішувати питання стосунків. Або ж вирішити для себе – чи можливо для вас бути у близьких відносинах з дівчиною, яка буде спілкуватися з такими людьми, які вам неприємні, буде ігнорувати ваш дискомфорт та прохання. Вона має право спілкуватися будь з ким, навіть якщо вам це не подобається. Але чи підходить це вам? Можливо, для вас є важливою умовою близькості та довіри те, що один партнер повинен припиняти стосунки з тим, хто неприйнятний для іншого партнера? Чи готові ви припиняти стосунки з тими, хто не буде подобатися вашій дівчині?
Ви пишете про те, що не можете перестати злитися. Нормальна реакція на те, що дівчина спілкується з хлопцем, який може її звабити. Можливо, ви поміркуєте на д тим, що такого є в цього хлопця, що привертає увагу вашої дівчини. Можливо, ваша злість це не про ревність, а про заздрість? Які хлопець має цікаві якості? Чого можна було б у нього навчитися?
Відредаговано автором 03-07-2023 19:52:07