В чому проблема?
Я хочу щоб моя дружина мені зраджувала в моєї присутності, але вона проти цього. Що мені краще робити надалі?
Питання від: ; Вік: 46
консультация психолога
Владимир Анатольевич Тарасенко
З Вашим бажанням було б корисним розібратися з психологом і сексологом.
Хочу застерегти Вас від вчинків, які можуть зламати дуже багато: як у Ваших стосунках, так і у Вашій психіці.
У Ваших сексуальних фантазіях багато егоїзму та дитячої поведінки.
По-перше, Вам варто вже знати про те, що ваше власне "Хочу" має залежати тільки від Вас самого. У Вашому ж бажанні присутня ще й згода вашої дружини, а її Ви не отримали, а це означає, що хочете Ви, не залежить тільки від Вас, якщо звичайно Ви не сприймаєте свою дружину як свою Власність, як рабиню, з якою мюжна робити все що хоче господар.
Подумайте, сподобалося би Вам, наприклад, бажання Вашої дружини, щоб ви носили екзотичні сережки? По 2-3 на кожному вусі?
Чи підете робити дірочки у вухах, чи відмовитеся? Ось і Ваше бажання, щоб Ваша дружина Вам зраджувала у Вашій присутності теж з області екзотичної фантастики, і в ньому багато тиску та маніпулювання іншою людиною.
Для мене незрозумілий мотив Вашого бажання - чи зрада вже присутня у Ваших стосунках і Ви тепер знаючи про неї, хочете повної ясності і стовідсоткової участі в цих зрадах, або тут лежать Ваші сексуальні бажання, які повністю Вами опанували і Ви вже не розумієте всієї абсурдності Вашої вимоги про зраду дружини у Вас на очах.
Це бажання може мати місце в житті тільки за взаємною згодою подружжя.
Відредаговано автором 03-07-2023 05:33:36

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
В ЧОМУ ПРОБЛЕМА?
Проблема в тому, що ви, на жаль, поки що, не можете з повагою поставитись до неї. До її бажань, цінностей, переконань.
От тому запитаю у вас - в чому проблема? Чому так?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346127 для Ирина Константиновна
Так, в стосунках між моєю дружиною і мною вже був і є інший, про існування якого я вже знаю стовідсотково, але дружина постійно заперечує цей факт.
В нашіх відвертих розмовах я намагаюсь переконати дружину, що факт її зради з іншим чоловіком, для мене не має жодного негативного значення, бо я її кохаю і буду жавжди кохати в будь якому випадку.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Що мені краще робити надалі?
Какая помощь вас интересует?
цитата:
Я хочу
Вы хотите, чтобы у жены появилось желание
цитата:
зраджувала в моєї присутності
?
консультация психолога
Якщо дружина дійсно зраджує, значить їй чогось не вистачає у ваших стосунках. Швидше за все – турботи та уваги. Навіть фраза на кшталт: «Вирішуй свої проблеми сама!» може мати несподіваний поворот у сімейних стосунках.
Існують різні причини, які здатні підштовхнути жінку до зради.
Щоб з'ясувати, постарайтеся викликати дружину на відверту розмову. Тільки не кричіть, не звинувачуйте та не засуджуйте, адже ваше завдання – зрозуміти, чого їй не вистачало у спільному житті. І навіть якщо вона не скаже всієї правди, постарайтеся за натяками, недомовками та жестами визначити причину зради. Так вам буде легше вирішити цю проблему.
Але якщо дружина не йде від Вас, значить вона має до Вас якісь почуття.
Вам дуже потрібна консультація психолога
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346129 для Владимир Анатольевич
Проблема дійсно є. Я провів повний аналіз моїх стосунків з дружиною. І цю проблему створив я особисто своім неуважним ставленням до дружини. Разом ми живемо 15 років офіційного шлюбу, и часто виникали такі ситуації, коли я довгий час не перебував з нею поруч. Відрядження за кордон, контрактна служба в армії на довгий термін. Вона часто скаржилася на мене з приводу моєї відсутності, але я цьому не приділяв особливої уваги. Якось потроху стали віддалятися один від одного. Потім я помітив зміни в поведінці дружини, які давали мені підставу підозрювати її в зраді з іншим чоловіком. Пізніше випадково натрапив на її листування з іншим, підслухав телефону розмову. Я говорив з нею про мої здагатки, але вона все спростовував. Я навіть запропонував їй не лишати свої нові стосунки з іншим, для того щоб зберегти наш шлюб. Всіляко намагаюсь все виправити цю ситуацію. З її вчинків та висловлювань, зробив для себе висновок, що вона остоточно ще визначалася: з ким вона хоче залишитися.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346149 для Ирина Константиновна
Дякую за Вашу підтримку.
Буду намагатися розмовляти частіше на тему нашіх стосунків.
Але коли ми розмовляємо сам на сам, вона перша переходе на підвищений тон і розмова заходе в глухий кут.
Без арбітра ніяк не виходе повноцінна розмова.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346149 для Ирина Константиновна
І взагалі, моє питання спочатку не вірно було сформульовано.
Мені потрібно вирішувати, як повернути добрі стосунки з дружиною, з повним виключенням третьої особи з наших відносин.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
З її вчинків та висловлювань, зробив для себе висновок, що вона остоточно ще визначалася: з ким вона хоче залишитися.
Стосунки рятує правда, щирість, выдвертість. Не ходіння колами, не танець з бубном і тому подібне.
Оптимально висловити своє бачення того, що відбувається. Попросити вибачення, якщо, дійсно, визнаєте провину і наробили багато помилок. Не усвідомлюєте, не відчуваєте свої провини, тоді вибачення недоречні.
І запропонувати відродити стосунки. Способів існує чимало, включно із співпрацею з сімейним психологом. Відповідь дружини дасть вам зрозуміти, чого вона прагне.
Ви готові до реальних кроків что схиляєтесь до затягування стану невизначеності?
психолог онлайн
Якщо ви хочете це змінити і вам і вашим відносинам це заважає варто звернутися до сексолога або психолога, який працює з такими запитами.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечера!
У вас в отношениях уже столько наломано дров... а вы хотите чтоб сад снова зацвел... сложная задача...
Но в жизни всякое бывает.
Лучше подумайте - а что вообще такое любовь? С чего она состоит?
Ощущение, что вы за любую соломинку хватаетесь - лишь бы склеить разбитую вазу.
А может - настало время перезагрузки и полностью поменять свою жизнь? Если конечно готовы?
Начать жить по другому, не так как жили раньше?
Ощущение что вы не чувствуете что вы главный в вашей семье, что у вас есть авторитет в глазах жены... что как будто авторитет перед ней утерян... видимо не додали ей любви вовремя... чемто обидели... время ушло... слишком долго были в разлуке... а теперь запутались... и уже готовы на любые рискованные шаги лишь бы ее удержать...
Но так женщину не удержишь! Женщину можно удержать только искренностью и надежностью!
Удачи!
консультация психолога
Судити про рівень взаємин можна виходячи з поведінки обох сторін. Бажано вислухати і Вашу дружину.
Зберігайте спокій. Вирішувати, як Ви житимете далі, тільки Вам.
Взагалі, я вважаю, що до жіночої зради слід ставитися філософськи. Якщо Вам зрадила жінка, дружина – це для Вас привід задуматися над своїм життям, і можливо, щось у ньому поміняти. Що в ньому слід змінити залежить від того, чого Ви хочете від життя, від Вашого шлюбу.
Ось це Ви й обговорите з психологом