Парень выгорел
Здраствуйте,мне очень нужен совет специалиста.Мне 15 я в отношениях 1 год и почти 1 месяц,дело в том что вчера мой парень признался мне что он не знает что ко мне чувствует уже как 2 месяца,он старает разобраться но не очень получается,я предлагаю ему еще немного подождать но он говорит что ему кажется не стоит ждать,Ему 16 исполнилось в этом году.Пожалуйста помогите,я его очень люблю и я хочу как то спасти отношения
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Здрастуйте. Нажаль неможливо іншу людину заставити любити. Якщо людина не хоче продовжувати відносини, то нічого не вийде.
Розберіться в собі, чого хочете ви?
Якщо хлопець не любить вас, навіщо його тримати? Що вам це дасть?
Можливо треба відпустити ці відносини?
Відредаговано автором 04-07-2023 00:29:01
психолог онлайн
Доброе утро!
Не хочется вас расстраивать...
Несмотря на ваши искренние чувства к парню... скорее всего он просто вырос из ваших отношений.
И понял, что хочет идти дальше. Так бывает, особенно в юном возрасте. А вы еще очень юны.
Еще нужно набраться опыта в отношениях, да и вообще в жизни.
Слишком рано начали отношения, хотя у каждого свой путь.
Если будете удерживать его... скорее всего получите отказ и отпор... лучше не держите его.
Пусть делает так как хочет, это его выбор и нужно выбор другого человека уважать.
А чем больше будете его пытаться удержать... тем больше истощение будет и выгорание... результат равнодушие и разочарование...
Возможно это новая страничка вашей жизни. Настало время идти дальше в новый опыт и в новую реальность.
Удачи!
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Добрий день. Вам було б добре звернутися до психолога, щоб розібратися у відносинах. Ви ще дитина по суті, є речі, які варто знати про відносини, про себе, яким варто навчитися. Це можна зробити через власний досвід через роки, а можна розставити певні пріоритети з самого початку.
психолог онлайн
Добрый день!
Ваша проблема может быть решена только на индивидуальных консультациях.
Поэтому если вы хотите
цитата:
спасти отношения
вам надо обращаться за помощью к родителям, чтобы они дали свое согласие на вашу работу с психологом и оплатили услуги специалиста.
психолог онлайн
Доброго дня
Сумно, що ви зараз себе так почуваєте. стосунки часто бувають болючими, то життя. А особливо в такому юному віці.
Ви написали, що хлопець «вигорів», але мабуть, це слово не дуже сюди підходить. Вигорання, це швидше про заняття діяльністю. А тут у нього пройшли почуття, то більше підходить слово розлюбив. І то не просто він на емоціях сказав після сварки, наприклад. А відбувається декілька місяців. Тому це обдумане рішення з його боку. Він хоче розійтися, але, можливо, боїться вас образити і не каже напряму.
Стосунки варто рятувати, якщо є взаємна любов, але проблеми, наприклад, у спілкуванні чи в побуті. А у вас інша ситуація, хлопець не хоче бути з вами. І то дуже боляче, але то варто прийняти, бо ви не будете щасливі у стосунках, де вас не люблять. Ви достойні стосунків, де хлопець буде щасливий і гордий, що ви обрали його.
Період зустрічать якраз є для того, щоб перевірити на міцність почуття і бачити чи вартує вам бути разом. Просто не варто опиратися результатам цієї перевірки, а бути уважною, бо від цього залежить ваше щастя.