Мене вагітну покинув чоловік
Доброго дня, я перебуваю на останніх місяцях вагітності. І після сімейного скандалу мій чоловік серед ночі пішов із дому. Він відключив зв'язок, не відповідав на мої повідомлення та дзвінки. Через кілька днів, не від нього, я дізналася, що він поїхав до іншої країни. Звідки він написав мені повідомлення, що я начебто маю психологічні проблеми і він буде зі мною розмовляти тільки після того, як я призначу зустріч із психологом. Далі він зник на кілька днів. Через перенесений стрес і зраду чоловіка, який раніше обіцяв мені, що оберігатиме мене в мою складну вагітність, я потрапила до лікарні з підозрою на передчасні пологи. Дитина могла померти. Я написала чоловікові і він відразу ж зголосився приїхати додому, але потім, як мені здається, їм була придумана історія про поломку автомобіля та неможливість приїхати, але він попросив мене описати йому ситуацію докладно. Мене виписали із лікарні, а чоловік зник на 2 дні. Його не було скрізь: соціальні мережі, месенджери, телефон, що на нього не схоже. Оскільки навіть ігноруючи мене, він все ж таки проявляв соціальну активність. У якийсь момент я почала думати, що з ним справді могло щось трапитися і попросила його просто дати знати, що він живий. На що він відповів мені повідомленням, яке на його думку я мала написати йому, замість повідомлення вище. Зміст був таким: я тебе кохаю, любий, ми з сином сумуємо, повертайся додому, я записалася до психолога. До психолога я справді записалася, але не через прохання чоловіка, а із запитом допомогти мені пережити цей стрес. На жаль, психолог не зміг призначити консультацію раніше, ніж за кілька днів, тож я все ще на неї чекаю. Зараз мені дуже погано, я постійно плачу, іноді мене трясе, я намагаюся заспокоїтися за допомогою музики, медитацій, прогулянок, які мені даються дуже складно, спілкуванням з дитиною, але я відчуваю величезний стрес і не знаю, як мені впоратися з ним зараз. Я не хочу розумітися на причинах поведінки чоловіка, у цій ситуації, я просто дуже хочу знайти спосіб зберегти вагітність, заспокоїтися і жити далі навіть без нього. Будь ласка, допоможіть мені дієвою порадою. П.С. Я звернулася за підтримкою до моєї мами - вона єдина близька мені людина, що в мене залишилася. Вона не змогла мені надати підтримку та допомогу. Я зверталася до друзів, знайомих, вони мене проігнорували. Більше в мене немає нікого, тож я з цим станом наодинці.
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Добрий день.
цитата:
просто дуже хочу знайти спосіб зберегти вагітність, заспокоїтися і жити далі навіть без нього
Зберегти вагітність, напевне, це сакральна тема. Ви маєте зараз проявити всю любов до дитини, до себе, не зважаючи...всі інші справи, перенесіть на потім. Ваша головна задача зараз , напевне, бути відданою собі і дитині, не розхитувати себе на драму. Поверніться до себе, посміхніться, ви справитеся. Ви не одна, вас двоє зараз, як мінімум.
Добре, що ви записалися до психолога. Йдіть свій шлях, моліться, медитуйте, малюйте, пишіть. Що вас надихає?.
психолог онлайн
Доброго дня
Мені дуже шкода, що з вами все це трапляється зараз. Розумію, що вам дуже складно.
Ваш чоловік повів себе з вами неналежним чином. Ви вагітна і потребуєте бережного ставлення, а не стресів. Скандали, ігнорування, зникання, та невідомість - не те, з чим має стикатися вагітна жінка.
Ви дуже мудро вчинили, що записалися до психолога саме з таким запитом.
Дуже шкода, що ви не маєте близьких друзів чи рідних, хто міг би вас підтримати.
Ви все добре робите, що гуляєте і медитуєте. Захоплююся вашим прагненням зберегти вагітність і бережним ставленням до малюка. Впевнена, ви станете для нього найкращою мамою.
Зараз ваше завдання максимально полегшити собі час очікування роботи з психологом. Тому продовжуйте те, що робили. Плюс намагайтеся виписати всі свої тяжкі думки і почуття на папір, потім його порвати чи спалити.
Скажіть, буд ласка, чим обґрунтовував ваш чоловік те, що у вас психологічні проблеми? Що саме він має на увазі?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Сочувствую Вам, сложно оказаться в такой неопределенной ситуации.
Для Вас сейчас действительно важно сконцентрироваться на себе и будущем ребенке.
Вы молодец что обратились к психологу и это важно в безопасном для себя пространстве получить поддержку.
Берегите себя, удачи Вам!
психолог онлайн
Доброго дня!
"Я не хочу розумітися на причинах поведінки чоловіка, у цій ситуації, я просто дуже хочу знайти спосіб зберегти вагітність, заспокоїтися і жити далі навіть без нього. Будь ласка, допоможіть мені дієвою порадою"
Прийміть мою підтримку вам у такій складній життєвій ситуації.
Те, що звертається за допомогою говорить про позитивну динаміку, у вас є сили, щоб з цим впоратися.
А щоб вам допомогло зараз почувати себе краще?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
психолог не зміг призначити консультацію раніше, ніж за кілька днів, тож я все ще на неї чекаю
цитата:
Будь ласка, допоможіть мені дієвою порадою.
В чем заключается уникальность этого психолога (ведь вы даже не знаете, сможет ли он вам помочь), что вы заставляете себя ждать оказания помощи, которая вам нужна уже сейчас?
Ведь на кону стоит здоровье психическое (и соответственно, физическое) - вас и вашего ребенка!
цитата:
Будь ласка, допоможіть мені дієвою порадою.
Потому что вам необходимо
цитата:
знайти спосіб зберегти вагітність, заспокоїтися і жити далі
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Будь ласка, допоможіть мені дієвою порадою.
Спробуйте знайти час, аби пригадати усі-усі моменти в житті, починаючи з дитинтсва, коли ви перемогли (!) Виявились сильнішою за обставини. Впорались із складним завданням. Знайшли правильну відповідь. Добре вчинили.
Запишіть ці спогали на папері. І проживіть ті почуття наново.
Це буде ваша скарбничка ресурсу. Відкривайте її за потреби. Тримайте десь на видному місці.