Не знаю, як діяти далі
Доброго дня! Мене звати Аліна, мені 21 рік, моєму чоловікові 30. Ми одружені 2 роки, а 3 місяці тому у нас народилася дитина.
Проблема у тому, що мій чоловік за ціле своє життя працював максимум 2 роки. Після нашого знайомства ми разом пішли на одну роботу, але це протривало декілька місяців, почалась війна і ми звільнились, бо він знайшов собі нову відмовку - що боїться призову (тому два роки вже сидить вдома і боїться вийти на вулицю). Нас забезпечує його матір (вже пенсіонерка), яка цілими днями працює за 15 тисяч і утримує за ці гроші дві сімʼї (себе з чоловіком і нас з дитиною, бо я у декреті) і платить за оренду нашої квартири. У нього взагалі немає розуміння відповідальності, навіть після народження дитини. Але це не єдина проблема - він постійно сидить і вишукує собі нові хвороби. У нього навіть нежить викликає паніку і здається що його турбує тільки це і більше нічого. Ще він постійно звинувачує мене та моїх батьків у чомусь - у неправильному догляді за дитиною, каже, що це я винна що дитина хворіє, часто кричить. На мене це дуже тисне психологічно, бо спочатку стосунків він таким не був, але його сестра та племінниця розповіли мені, що таке було насправді постійно.
Я не знаю, що мені робити, бо на будь-які розмови наприклад про психолога він реагує дуже бурхливо, ображається, і каже що це мені самій потрібен лікар. Ще він постійно сидить і випрошує гроші у своєї сестри, іноді змушує і мене це робити.
Підкажіть будь ласка, в чому може бути причина його такої поведінки? Як мені правильніше вчинити у такій ситуації?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Доброго дня! Щодо Вашого першого запитання, то на нього досить складно відповісти, адже це запитання до Вашого чоловіка. Причини можуть бути різні і шукати відповіді треба йому. Саме просте, може, він завжди так жив і йому зручно, що гроші він отримує від мами або сестри. Для Вас же краще звернути увагу на те, що залежить від Вас. Що Ви відчуваєте у цій ситуації? Яких змін Ви хочете? Чи є у Вас підтримка? Яка Вам потрібна підтримка? Чи хочете Ви взагалі продовжувати такі стосунки?
психолог онлайн
Юлія Віталіївна Яцик
Доброго дня, Аліно!
цитата:
Підкажіть будь ласка, в чому може бути причина його такої поведінки?
Співчуваю вам.
На жаль, у свій час ви обрали партнера і батька вашої дитини, не зовсім розуміючи, яка він людина і чого від нього чекати. Війна і події, пов'язані з нею, розкрили його характер і звички.
цитата:
Як мені правильніше вчинити у такій ситуації?
Вирішувати, що буде правильним або неправильним щодо вашої долі - можете лише ви(!) Будь-які оцінки іншої людини, включаючи психологів, будуть шкідливими, бо посягатимуть на ваш вибір і свободу волі.
Психологи можуть допомогти розібратись з тим, чим спричинена ваша розгубленість.
Отже, варто зазирнути всередину себе і усвідомити, що ви відчуваєте до чоловіка з огляду на його закидони?
Наскільки є прийнятним для вас такий його спосіб життя та вирішення нагальних проблем щодо турботи про сім'ю і її благополуччя?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346344 для Юлія Віталіївна
Дякую за відповідь! Так, я розумію, що я не зможу змінити його без його власного бажання, але він абсолютно не усвідомлює, що щось у його житті не так. Він живе як рослина, нічого не роблячи і безсенсово проводячи дні, хоча як дорослий чоловік мав би розуміти свою відповідальність, коли створював сім’ю..
На жаль підтримки у мене немає, бо з батьками доволі віддалені стосунки і ми дуже рідко бачимось, іноді можу поспілкуватись з його сестрою, виговоритись, прошу щоб вона з ним говорила, але ці розмови нічого не дають. У нього ще є племінниця, на рік за мене молодша, ми не близько спілкуємося, але я дуже цього хотіла б, часто заздрю їй чесно кажучи, коли бачу, як вона реалізовує своє життя, працює, навчається, шукає себе, гарно виглядає, а я сиджу вдома у безвиході і доношую її речі.
Я себе почуваю дуже пригнічено і мені дуже важко, але наша дитина мене стримує від якихось дій..
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346345 для Владимир Анатольевич
Щиро дякую, що відгукнулися!
Так, Ви праві, наші стосунки розвивалися дуже стрімко, мені тоді було 19, йому 28, я вже зараз розумію, що це доволі велика різниця і він часто цим маніпулює.
На рахунок відчуттів мені дуже складно описати.. я сама з села, приїхала навчатись у місто коли мені було 16, жила з подругою на зйомній квартирі, а потім познайомилася з ним і дуже швидко вийшла заміж навіть не задумуючись.. Почуваю себе якоюсь жертвою і до нього у мене зараз максимальна злість, можливо іноді відраза..
психолог онлайн
Так, Ви все правильно розумієте. Дуже співчуваю Вам. Хочу підтримати і сказати, що материнство це теж розвиток і Ви можете розвивати цю свою нову ідентичність, знаходити нових друзів і формувати коло своєї підтримки.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346348 для Юлія Віталіївна
Дуже Вам вдячна за підтримку!
психолог онлайн
цитата:
Почуваю себе якоюсь жертвою і до нього у мене зараз максимальна злість, можливо іноді відраза..
Досить важливі і сильні почуття. Як ви з ними поводитесь? Куди спрямовуєте?
психолог онлайн
Доброї ночі, Аліна!
Ви вхопилися за ці відносини, бо не мали підтримки від близьких і жили в складних умовах в місті.
А також були молодою і недосвідченою дівчиною, яка мало чого ще знала в житті. Тепер отимуєте такий складний досвід. І так, зараз Ви в залежній позиції. Але ж з часом стаєте сильнішою та досвідченішою. Тому, поки що можете лише чекати та зростати в силах та досвіді. Якісь кардинальні кроки Ви зможете зробити пізніше, коли будете більш впевнені у собі та готові.
Відредаговано автором 06-07-2023 02:27:46