Повний відчай та апатія. Що робити?
Почалося все приблизно 2 роки тому. Мій друг познайомив мене з його друзями з якими ми всі разом почали грати в одну комп’ютерну гру. Через деякий час я почала відчувати закоханість(можливо це була не закоханість а якась прив’язаність) до одного члена нашої групи. На взаємність я не розраховувала бо в цієї людини вже був партнер. Всі свої ємоції я приховувала від всіх бо багато людей їх не зрозуміє. Через що іноді я могла розплакатись із-за якоїсь дрібниці. Коли дізналась що та людина і її партнер одружились всі ємоції моментом зникли. Таким чином я жила десь півтора року і вирішила все міняти. Я пішла від нашої групи бо більше не відчувала комфорту і якогось задоволення, мой емоційний стан страждав. Але навіть після цього мені стало краще буквально на тиждень.
Я нічого не хочу робити, нічого не дає мені задоволення: ні їжа, ні телефон, ні ігри. Я постійно сплю хоч режим сну у мене с нормі, розумію що намагаюсь втекти від цього стану в сон але мені це не подобається, проте нічого не можу зробити. Намагалась знайти нові хоббі але вся мотивація закінчувалась одразу на початку.
Проблем зі здоров’ям немає. В сім’ї окрім хворого тата що став ще одним ударом в спину - все добре. В мене чудові батьки.
Друзів немає, тому що зрозуміла що вони теж тягнуть мене на дно.
Погана пам’ять. Намагаюсь вчитись але після години повторення одного матеріалу забуваю його за 5 хвилин. Немає концентрації. Немає ніяких цілей.
Займалася спортом, почала правильно харчуватись, проводила багато часу на свіжому повітрі але як тільки я залишалась на самоті з собою - все поверталось знову. Думки на рахунок цього розвіювалися коли я слухала музику, але це перестає допомагати.
Розумію що потрібно діяти але моє тіло просто не може це зробити. Вибачте за можливі помилки.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Здрастуйте. Спробуйте робити маленькі кроки, те що вам подобається, отримувати задоволення від процесу. Все що вас зацікавить, малювання, слухання музики, гуртки, фільми, ігри, і т.д.
Запишіться в гурток, секцію, можливо на якісь курси.
Шукайте людей за інтересами, в вашому віці важливо спілкуватися з однолітками. В цілому спілкування важливе для людей.
Пройдіть тест Аарона Бека, шкала депресії. Зверніться до шкільного психолога, це ви можете зробити самостійно.
Також ваш стан може бути пов'язаний з гормональними порушеннями, хворобами серця, нестачею вітамінів, зверніться до терапевта, розкажіть про свій стан.
Батькам ви розповідали про свій стан?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346368 для Надія Іванівна
Тест показав «Депресія середньої тяжкості». На жаль можливості звернутися до шкільного психолога немає бо його психологом не назвеш( дуже груба людина, вважає що в моєму віці проблем існувати не може). Батькам розповідала але не так розкрито, я не хочу щоб вони сильно хвилювались. З одного богу було б краще все розповісти, з іншого для мене це дуже важко.
психолог онлайн
Вам треба розповісти батькам, оскільки ви не повнолітня, і звернутися до приватного психолога не можете. Розкажіть що погано позначається, розкажіть про ваш стан, попросіть знайти вам допомогу.
Діагноз депресія, ставить лікар психіатр, на основі цієї шкали (Аарона Бека) можна звернутися до лікаря, розказати про свій стан.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Батькам розповідала
Вам придется обращаться за помощью к родителям.
Они должны отвести вас к врачу, для исключения (или подтверждения) диагноза
цитата:
Депресія середньої тяжкості
и найти вам психолога для индивидуальной (платной) работы (психотерапии).