Як почати жити заново і забути минуле?
Доброго дня. Я перебувала у стосунках 2,6 роки з хлопцем. Наші стосунки закінчились 8 місяців тому. Я ще досі не можу оговтатись від всього того і дуже хочу повернути ті стосунки, хоча в них немає сенсу. Я закриваюсь від всіх людей, коли заводжу нові спілкування, то швидко їх закінчую, бо починаю відчувати неприязнь до людини, я не хочу нічого їсти, постійно сплю, іноді бувають такі моменти, коли я наношу собі фізичні травми і потім в сльозах сиджу і все думаю. Я хочу позбавити себе цього відчуття і почати жити повноцінно, але в мене то не виходить. З цим хлопцем ми ще досі спілкуємось, і він не хоче бути разом зі мною, але й не відпускає, говорить, що подобається зі мною спілкуватись. Мені тяжко від того, але і сама припинити спілкування я не в силі. Можете мені щось підкзати, допомогти?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Ольга Владимировна Паничева
Доброго дня! Закінчення стосунків це втрата, для проживання якої потрібен час. Дуже співчуваю Вашому стану. Іноді під час проживання будь якої втрати, людина може зупинитися на одній зі стадій і самостійно їй важко прожити її. У такому випадку потрібна допомога спеціаліста (психолога, психотерапевта, психіатра).
цитата:
Я закриваюсь від всіх людей, коли заводжу нові спілкування, то швидко їх закінчую, бо починаю відчувати неприязнь до людини, я не хочу нічого їсти, постійно сплю, іноді бувають такі моменти, коли я наношу собі фізичні травми і потім в сльозах сиджу і все думаю.
Чи було у Вас таке раніше?
Треба перевіритися у психіатра щодо депресії та знайти собі психолога щоб пройти цей шлях з підтримкою, якщо самостійно це дається складно.
Звичайно, в Ваших силах отримати підтримку від близьких, говорити про свої почуття з ними, не залишатися на самоті у складні моменти, щоб не наносити собі шкоду.
Проживання втрати - це складний момент у житті але Ви можете просити про допомогу та підтримку і отримувати це.
психолог онлайн
Юлія Віталіївна Яцик
Здрастуйте. Підтримую колегу, вам потрібно звернутися до психіатра, ваш опис стану схожий на депресію. Пошкодження себе, лікує психіатр.
Вам потрібно прожити вашу втрату стосунків, разом з психологом/психотерапевтом.
Ви ділитеся з кимось своїми переживаннями? Чому не поясните колишньому, що вам боляче бачитись? Можливо припинити бачитись хоча б на деякий час, щоб розібратись в собі.
психолог онлайн
Доброго вечера!
А что так сильно вас к нему влечет? что так сильно притягивает? Его мысли, его внешность, интимная жизнь с ним что именно?
Он для вас как торт который вам перестали давать или не дают... причем сам же парень не дает этот торт... а только дразнит. С какими мотивами он это делает? Просто жалеет вас? или ему приятно что вы к нему так привязаны болезненно?
психолог онлайн
Доброї ночі!
Підказати можна лише одне: звернутися особисто до спеціаліста-психолога та психіатра.
Звичайні поради не допоможуть. Потрібне лікування Вашого складного стану - і медикаментозне, і психотерапія.
А те, що сама припинити спілкування Ви не в змозі говорить про сильну емоційну залежність від хлопця, причини якої треба вивчати разом з психологом індивідуально.
Відредаговано автором 09-07-2023 03:43:17
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
я не хочу нічого їсти, постійно сплю, іноді бувають такі моменти, коли я наношу собі фізичні травми
Прежде всего вам надо обратиться к врачу.
И только после этого прорабатывать эмоциональную зависимость от этого парня в индивидуальной психотерапии.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
З цим хлопцем ми ще досі спілкуємось, і він не хоче бути разом зі мною, але й не відпускає
По-перше, співчуваю вам.
По-друге, звертає на себе увагу сенс і форма висловлювання - "не відпускає". Але ж ви не в тюрмі і не в рабстві буквально і фізично. А от емоційно справді в неволі, куди себе САМІ помістили. Тому вихід на свободу теж - справа виключно ваша.
цитата:
Мені тяжко від того, але і сама припинити спілкування я не в силі.
Визнаєте як факт, що самі розірвати стосунки і припинити спілкування не можете. Тоді визнайте ще один логічний факт - аби припинти оце знущання над собою, вам потрібно звернутись до фахівців, які зможуть допомогти - психолога/психіатра.
Це займе певний час. Проте ви зможете повернути собі рівновагу, розберетесь в тому, що означає невротична любов, відновите самооцінку. Буде геть нове життя. Ви цього прагнете?
психолог онлайн
Привіт. Розумію, що ти переживаєш складну ситуацію після закінчення стосунків зі своїм колишнім хлопцем. Бажання повернутись до цих стосунків, хоча знаєш, що вони не мають сенсу, може бути складно і приносити багато болю і незручностей.
Ось кілька рекомендацій, які можуть допомогти тобі в такій ситуації:
Дозволь собі пережити: Важливо дати собі час і дозволити собі пережити свої почуття. Розуміння, що це нормальна реакція на розрив, може допомогти тобі пройти через цей процес.
Підтримка і спілкування: Обернись до своїх друзів або родини, розповісти їм про свої почуття та емоції. Вони можуть стати підтримкою для тебе і допомогти знайти перспективи на майбутнє.
Відірвися від минулого: Постарайся зосередитись на своєму саморозвитку і знайти нові захоплення або хобі. Це може допомогти тобі відірватися від минулого і зосередитись на позитивних аспектах твого життя.
Роздумуй над відносинами: Замислися над причинами, чому ті стосунки не мають сенсу, і як вони вплинули на твоє благополуччя. Це може допомогти тобі зрозуміти, що немає необхідності повертатись до таких стосунків і знайти шлях до своєї особистої емоційної та фізичної добробуту.
Розмова з психологом: Якщо почуття тривають і стають невитримані, може бути корисним звернутися за допомогою до психолога. Вони можуть надати тобі підтримку, допомогти зрозуміти твої почуття і працювати над розв'язанням проблеми.
Важливо пам'ятати, що процес відновлення може зайняти час і відрізняється для кожної людини. Допомога фахівця і підтримка з боку близьких можуть стати важливими факторами у вирішенні цієї ситуації. Не соромся шукати допомогу, коли вона тобі потрібна.