Що робити якщо хлопець почав ігнорувати,після того як дізнався,що він мені подобається?
У мене низька самооцінка.І мені подобається один хлопець.Ми з ним познайомились у таборі.Він старший за мене на 1 рік.Моя сестра з його другом вирішили,щоб ми краще познайомились і погуляли.Але після того,як його друг дізнався,що мені подобається,то той хто мені подобається,перестав мене лайкати та просто дивитися.Вчора у мене було день народження.Його друг мене привітав і лайкнув,а сам він просто подивився.Цей хлопець мені дуже подобається,але я сумніваюся,що я йому подобаюся.Тому що після того як він дізнався,що він мені подобається,він почав мене ігнорувати.Що мені робити?
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Здрастуйте. Для початку підвищувати самооцінку, дізнаватися про себе більше, хто я? Чого хочу? Чим буду займатися? Що мені подобається?
Це все можна робити самостійно, або з психологом.
Думки іншої людини ми не знаємо. Є варіант спросити на пряму, тоді все буде ясно. Розумію що це може бути важко, боляче, але інакше ви так і будите жити здогадками.
психолог онлайн
Здрастуйте. Спершу важливо зрозуміти, що взаємні почуття – це складний процес. Поки що важливо звернути увагу на свою самооцінку та розвивати впевненість у собі, незалежно від того, як вас сприймають інші.
Визнайте свої почуття: Важливо приймати свої почуття та не соромитися їх. Знайти способи висловити свої почуття та думки.
Спробуйте зосередитися на позитивних рисах своєї особистості та досягнення, щоб відчути себе більш цінною та впевненою.
Розмовляйте з ним: Якщо ви відчуваєте, що ви готові, можна спробувати поговорити із цим хлопцем. Будьте відвертими і висловлюйте свої почуття. Але не забувайте, що результати можуть бути різними, і важливо бути готовими до будь-якої реакції.
Цінуйте себе: Пам'ятайте, що ваша цінність та самооцінка не залежать від того, чи подобаєтеся ви комусь іншому. Ви самі по собі гідні кохання та поваги.