Як адаптуватися і чи взагалі потрібно?
Добрий день. Вже майже тиждень, як працюю на першій роботі із дому(call-менеджер), телефоную клієнтам, які не чекають мого дзвінка, а деякі взагалі проти, щоб до них телефонувати. Останні 2-3дні зовсім немає бажання працювати, день розпочинаєть зі сліз і слів, що я не хочу телефонувати цим людям. На мою думку, я не сильно комунікативна людина, зручно почуваюся тільки серед своїх друхіа я не розумію зараз чи варто взагалі продовжувати цю роботу. У любому випадку я зможу знову сюди прийти працювати, якщо буде така потреба. Батьки кажуть, що варто протерпіти хочаб половину місяця)
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
Добрий день!
Якщо Ви дійсно про себе знєте :
цитата:
я не сильно комунікативна людина, зручно почуваюся тільки серед своїх
І якщо:
цитата:
день розпочинаєть зі сліз і слів, що я не хочу телефонувати цим людям
Перебування на цій роботі може завдати значної шкоди вашому емоційному статусу і здоров’ю.
Ви би могли викорастати цей час щоб знайти справу, в якій більшу частину часу буде добре, цікаво. Там, де піднімається енергія.
Але, це Ваше життя і Ви в ньому приймаєте рішення .
Бажаю Вам зробити вірний вибір!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрий день, Kat689!
Варти в першу чергу завжди слухати себе, а не інших, в тому числі і батьків. Бо окрім Вас, НІХТО краще не знає, як Вам комфортніше. Тільки ВИ.
Інтроверту вкрай складно першому дзвонити комусь незнайомому, та ще й можливо щось "втюхувати" йому - якусь послугу чи товар, в яких, скоріш за все, в цієї людини потреби і не має.
Тому слухайте себе, так точно себе збережете. Інакше, якщо йти поперек себе, то можна себе й зруйнувати. Такого точно не раджу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346652 для Павел Леонидович
Дякую Вам за відповідь, мабуть ви праві!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346651 для Нiна Iванiвна
Дякую Вам за відповідь, думаю Ви праві!
психолог онлайн
Доброго дня.
Співчуваю, що ви так погано себе почуваєте.
Загалом, для того, щоб людина була задоволеною своєю роботою, вона часто повинна бачити в ній сенс (суспільну користь) і можливість самореалізаціі, розкриття власних здібностей та таланту. А в даному випадку, ви бачите, що людям ваші дзвінки не несуть користі, плюс ви не розкриваєте свої таланти, а швидше, наступаєте собі на горло. Тому, мабуть, не варто змушувати себе робити те, що не ваше. Інша справа, якби, наприклад, це була робота вашої мрії, але там ви би на початку відчували певні труднощі чи мали конфлікти з начальством, то можна було б подумати як з тим справитися, щоб цю роботу не втратити.
Але, звісно, вибір за вами.
Вас можна зрозуміти з людської точки зору, що не хочеться навʼязуватися. Особисто я теж не люблю отримувати дзвінки з пропозиціями товарів чи послуг. Мені здається, якщо людина чогось потребує, то відкриє інтернет магазин і замовить будь-що швидко і з доставкою. Для чого лишній раз турбувати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346656 для Соломія Лехіцька
Так, згідна з Вами. Дякую за відповідь!
психолог онлайн
Доброго дня!
Потерпеть вы конечно можете.
А стоит ли оно того? Нервы и здоровье важнее любых денег!
Зачем вообще, вы изначально выбираете работу которая вам не по душе?
Вы сами ответили, что вам сложно общаться с людьми.
Вам совсем другой профиль нужен работы. Там где меньше всего надо взаимодействовать с людьми.
Много таких работ, просто надо поискать. А не браться за все подряд ... зачем себя так мучать и ломать? Лучше спросите себя!
Работа должна быть приятной - хотя бы на 60 % тогда можно работать.
А в идеале работа должна приносить удовольствие вцелом, или хотя бы не сильно напрягать.
Понятно, что в любой работе есть свои плюсы и минусы. Но зачем вы так себя изматываете?
Удачи!)
Відредаговано автором 11-07-2023 17:02:39
психолог онлайн
Добрый день!
Если вы
цитата:
не сильно комунікативна людина, зручно почуваюся тільки серед своїх друхіа
то работать в колл-центре, еще и с "холодными звонками" у вас просто не получится.
Вы быстро выгорите от такой работы, если это уже не произошло с вами -
цитата:
зовсім немає бажання працювати, день розпочинаєть зі сліз і слів, що я не хочу телефонувати цим людям
цитата:
Як адаптуватися і чи взагалі потрібно?
Поэтому у вас есть 2 варианта решения проблемы:
1. Уйти с этой работы.
2. Адаптироваться за счет развития коммуникативных навыков и увеличения мотивации.
Если вы выберете второй вариант, вам будет нужна индивидуальная консультация.
Можете обращаться ко мне, я работаю с такими проблемами и могу вам помочь.