Мужчина не пропонує інтим
Як біженка перебуваю за кордоном, випадково познайомилась з місцевим чоловіком. Він проявляє інтерес до мене, але ми вже три місяці зустрічаємся і ніяких натяків на секс. Вперше таке бачу. Один раз була в нього в гостях, він робив спроби зближення, але тільки поцілунки та масаж. Потім я дізналася, що він не любить цілуватись, для нього поцілунки це просто чмокання в губи. Я трохи розчарована. Але крім того ми просто гуляємо і він не пропонує ніякого інтимну, деколи може жартувати на тему, що він зняв кімнату в отелі - перший раз було смішно як я перелякалася, а тепер я вже зраділа, якби зняв. Не розумію в чому діло - чи варто прямо спитати чи чекати його ініціативи? Чи самій проявляти? Але тоді я почала його цілувати і він терпів, а потім я дізналася, що він не любить так. Він точно не соромиться, і я його приваблюю. І нам не по 15 років. Вдячна за пораду!
Питання від: ; Вік: 43

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Не розумію в чому діло - чи варто прямо спитати чи чекати його ініціативи?
Напевне, щоб дізнатися, що це значить - треба поговорити про це з чоловіком.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Аби не давати зайву волю власній уяві, аби не накручувати себе вигадуванням усіляких можливих варіантів, напевно, варто поцікавитиьс його намірами. Та й, загалом, що може бути краще прямих і відкритих стосунків, щирого спілкування?!
Водночас цікаво, чого ви чекали так довго? Що стримувало йти прямим шляхом задоволення своїх потреб?
психолог онлайн
цитата:
Не розумію в чому діло - чи варто прямо спитати чи чекати його ініціативи? Чи самій проявляти?
Lilly, а до чого схильні саме Ви? Яке рішення найближче? За характером та схильністю.
психолог онлайн
Доброго вечера!
Извините, но скажу как думаю...
Возможно причина в том, что мужчина уже не очень то хочет с вами отношений. И просто ищет как бы по мягче их завершить... слиться... хочет по культурному, по мягкому.
Либо же он вас с кемто сравнивает... возможно с бывшими отношениями... возможно еще не может отпустить психологически прошлые отношения. Потому сейчас и не спешит входить в новые отношения.
Присматривается к вам, хочет просто дружить. Ему приятно с вами общаться. Но дальше пока не спешит идти.
Или сам по себе он такой человек, который долго сближается с человеком... ему надо время, чтоб привыкнуть к человеку.
Или все ищет свой идеал, потому как бы присматривается и долго выбирает.
Возможно ему мало просто влечения к женщине... или симпатии. Возможно для интима ему нужны чувства влюбится в женщину, душевно сблизиться.
Вы как будто на разных с ним полях... как с разных миров...
Вопрос нужна ли вам такая загадка? Или может лучше поискать мужчину с которым будет все более плавно все двигаться и быстрее.
Удачи!