Кризис у стосунках
Доброго вечора дорогі психологи,
Складна ситуація у стосунках з хлопцем (ми разом рік,нам по 19 років ) У нього почались якісь вспишки агресія за якусь дрібницю(наприклад довго збираюсь чи ще щось )Зривається ,а через 5 хв відходить і вибачається. Поїхали з ним разом на відпочинок , за неділю до відпочинку я взнала що він відбудеться на природі ,а потім поїдемо десь далі .Я не люблю активний відпочинок ,але думаю поїду спробую і тоді зроблю висновки .І на цьому відпочинку у нас як не день то сварка ,він зривається ,я ображаюсь .Одразу відходить ,але в мене якись осадок на душі .Вирішила не звертати увагу просто на ці вспишки і не ображатися,бути більш лагідною,але це не зовсім змінило ситуацію .Його поведінку помічають навіть інші .Його не влаштовує чому я не завжди радісна на цьому відпочинку ,чому не кайфую і тд,одним словом не виправдала його очікування .Я стараюсь себе вести гарно ,але він знає що я не люблю спорт на природі ,стараюсь не відставати від компанії і робити все так само ,але при цьому не можу обманювати себе - я не кайфую від активного відпочинку і це відображається на моєму настрої звісно .Хоча я вдячна за таку можливість спробувати ,але я поки не зрозуміла чи підходить мені це . .Може я веду себе не правильно ,не знаю. Сьогодні в нас було вияснення відносин ,під час яких він сказав чому я не можу просто кайфувати ,що я якась надута , йому не сподобалась моя відповідь і він знову розгнівався тільки на цей раз сказав я тобі зараз дам ляща ,замість цього мене різко взяв за руку .При чому якщо я трохи підвищу голос він на мене ображається ,каже що я погано відношусь .Мені страшно від цих перемін настрою (не тільки в мою сторону ),він таким не був ,хоча ми так довго часу не проводили .Я просто стомлена ,не знаю що робити далі ,як з ним говорити .Я сказала йому про це ,що він агресивний ,і що я починаю його бояться ,на що він каже що це я його доводжу ,хоча я сама по собі неконфліктна людина .В мені теж є мінуси,але я не роблю і не кажу нічого такого ,щоб так гніватися .При чому він каже що любить мене дуже , і я теж ,але він цією поведінкою просто вбиває все живе .
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Доброго вечора, Соломія
Скажіть, буд ласка, яке у вас питання до психологів у зв’язку з цією ситуацією?
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго вечора, Соломія!
".Я просто стомлена ,не знаю що робити далі ,як з ним говорити .Я сказала йому про це ,що він агресивний ,і що я починаю його бояться ,на що він каже що це я його доводжу ,хоча я сама по собі неконфліктна людина .В мені теж є мінуси,але я не роблю і не кажу нічого такого ,щоб так гніватися .При чому він каже що любить мене дуже , і я теж ,але він цією поведінкою просто вбиває все живе ."
На жаль хлопець не може контролювати свою агресивність.
І ви не є причиною його агресії, тому якщо вам важливі відносини, то треба спробувати донести до нього своє незадоволення його поведінкою. Можна це робити словами, а можна діями. Ви дуже зрозуміло описали як вам то не подобається, тому намайтеся донести, що таке ставлення вбиває ваші почуття.
психолог онлайн
Доброго вечера!
Вы попали в зависимые отношения.
Смотрите вы полностью готовы под парня подстроится... даже в ущерб уже себе... уже себя ломаете морально.
Поехали с ним кудато... где вам не комфортно... вы не любите спортивный отдых. При этом он всевремя на вас срывается агрессивно. И даже не объясняет причин... типа извини и все- он думает, что этого достаточно...
А достаточно ли вам его извинений? И если человек всевремя только и делает что извиняется... а потом зная что вам не приятно, всеравно на вас срывается... даже не понятно за что.
Еще и хочет, чтоб вы радовались отдыху... так как же тут радоваться, если ему всевремя все не так, чтоб вы не сделали?
Вопрос зачем вам такие деструктивные отношения? Где вам надо быть не собой... а кемто другим? Где вас не принимают и явно уже не уважают... а даже морально мучают...
Вам явно надо уверенность в себе развивать и самоценность. Чтоб так не зависеть психологически от мужчины... а то он уже этим откровенно пользуется!
Он вам уже угрожает физически!
Да тут не просто надо чтото думать... или ждать! Тут надо уходить от тирана! И даже не думать верно или нет. Нужно спасать себя!
А уже с психологом проработать тему - почему вы повелись на такого мужчину.
Себе он разрешает все в поведении по отношению к вам... а вам же все запрещает!
Чистый манипулятор. Вы явно его раздражаете и ему еще и нравится, что вы от него зависите эмоционально.
Он не вас любит... а любит вашу зависимость от него! И возможность самоутвердиться за счет вас и помучать вас!
Когда любят, то уважают и ценят. Дают свободу выбора. Не скандалят и не скрываются постоянно. И не угрожают, не держат в страхе и в рамках.
Тут правильное решение - скорее собрать вещи, и уехать от него, и больше не общаться!
Иначе ситуация будет только хуже для вас же! И старайтесь как можно меньше с ним общаться, пока не уедите от него.
У вас есть родители, друзья? Позвоните им и все расскажите. Пусть вас заберут к себе.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347381 для Ірина Миколенко
Дякую за відповідь ,
Ми домовились що я спробую + компанія з якою я поїхала мені приємна .Але хлопець видно очікував що я зміню свою думку щодо активного відпочинку в самому процесі, але реальність виявилась інша .Після цього ми їдемо ще в одне місце ,там де вже подобається мені,ми так планували з самого початку .Я не знаю як я потрапила в такі стосунки ,він був люблячий , піклувався завжди про мене , були якісь сварки але періодично і по темі ,не рідко я була не права , якби він був дійсно тираном ,я б з ним не була .Я отримувала багато позитивних емоцій від цих стосунків .Не знаю що сталося ,може це він справжній .Зараз кожний стоїть на свому ,він вважає що це я ініціатор , я звинувачую його .Але щодо неоправданноі агресіі в мою сторону це факт.
психолог онлайн
Доброї ночі, Соломія!
цитата:
У нього почались якісь вспишки агресія за якусь дрібницю(наприклад довго збираюсь чи ще щось )Зривається ,а через 5 хв відходить і вибачається.
Як давно вони почались? Після чого? Щось відбувалось - між вами, з ним особисто?
Як було на початку? Рік назад нічого схожого не траплялося? Що кажуть його рідні? Така поведінка була раніше йому властива? Якщо не знаєте, бажано розпитати його рідню та друзів? Чи природньо для нього так себе вести?
Може Ви самі спостерігали, як він агресував на інших (не на Вас)? А Ви думали, що це він з ними такий буває, а з Вами НІКОЛИ таким не буде...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347385 для Павел Леонидович
Дякую за відповідь ,
1)Як давно вони почались ?
Вони почались на відпочинку ,раніше чогось такого не було . У нього почався якийсь кризис особистості ,він мені казав про апатію ,що в нього не вийде добитися успіху і так далі .
2)Може ви спостерігали як він агресував на інших ?
Півроку тому пригадую ситуацію коли в нетверезому стані він поводився агресивно в стосунку до свого друга ,який старався його заспокоїти
психолог онлайн
Наталия Горская
Будь ласка.
цитата:
1)Як давно вони почались ?
Вони почались на відпочинку ,раніше чогось такого не було . У нього почався якийсь кризис особистості ,він мені казав про апатію ,що в нього не вийде добитися успіху і так далі
Ймовірно, у хлопця і справді особистісна криза, він невдоволений собою, але замість того, щоб це визнати і пропрацювати, він проявляє невдоволеність Вами, бо це легше. Окрім того, Ви ще й підставились самі, поїхавши туди, куди не хотіли - що дало йому можливість чиплятися до Вас. Це ще й певне неприйняття ним окремих Ваших проявів - може Вашої домашньості або любові до комфорту. Що й проявилось.
цитата:
2)Може ви спостерігали як він агресував на інших ?
Це може бути лише епізодом, однією ситуацією, підгрунтя якої ми не знаємо. Лише на одній ситуації висновки робити неприпустимо. Хоча можна зазначити, що алкоголь дав можливість хлопцю проявити підсвідому агресію, яку, можливо, він звик стримувати. Тому головне:
цитата:
Що кажуть його рідні? Така поведінка була раніше йому властива? Якщо не знаєте, бажано розпитати його рідню та друзів? Чи природньо для нього так себе вести?
Але, в будь-якому випадку, Ви не повинні терпіти подібні прояви хлопця до себе, чим би вони не були спричинені.
Сподіваюсь, Ви це розумієте.
Відредаговано автором 24-07-2023 14:47:20
психолог онлайн
Варто пам'ятати- ніхто нікого НЕ доводить.
Агресивні дії(слова) виникають тільки тоді, коли людина ДОЗВОЛЯЄ собі таку поведінку.
Хлопця може щось дратувати, Вас може щось дратувати.
Але що з цим робити, погрожувати "дати ляща ", чи стискати руку, чи зрозуміти, що ти не маєш права так вчиняти- це особистий вибір.
Він обирає не гідну поведінку.
Ваша задача- сказати, що з Вами така поведінка неприпустима.
Може хлопець дійсно змінився, чи проявився- не важливо.
Важливо- як Вам з цим?
Некомфортно- кажіть, не працює- відходьте подалі.
Ви не маєте шукати йому пояснень, чи насилувати себе там, де Вам не подобається.
Стосунки мають приносити щастя, а не очікування "чи не впаде він в агресію" черговий раз.