Добрый день, как рассказать маме что меня домагался друг когда мне было 12 лет.
После этого мне очень сложно общатся с парнями хотя прошло 2 года.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Доброго дня. Не знаю які у вас стосунки з мамою. Якщо дружні, то можете запитати у неї поради або про її власний перший досвід з хлопцями. Якщо реакція буде прийнятною, то можете розповісти про свою ситуацію. Якщо з її сторони буде критика, агресія чи інші неприємні емоції скажіть, що ви б хотіли відвідати психолога щоб розібратися у собі.
А щодо спілкування з хлопцями спробуйте почати зі звичайної дружби, а потім обрати одного для стосунків.
психолог онлайн
Ещё есть вариант попробовать рассказать, что "не знаете как помочь подруге ", и пересказать свою историю.
В процессе обсуждения почувствуете, готовы ли признаться, что это про Вас, а не про подругу.
Если мама окажется не готова поддержать и помочь разобраться, то лучше всего обратиться к психологу с этим вопросом.