Як позбутись комплексів?
Хлопець сказав що моя подруга красивіша мене. Не можу це прийняти. Сама я це розумію, але чути від нього стало неприємно. Почали з'являтися комплекси, невпевненість в собі. Що із цим робити?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий день, важливо зрозуміти для самої себе чому ці слова вас зачепили. Для багатьох з нас важливо щоб наш партнер бачив нас найпривабливішими і це нормально. Ця фраза могла пройти повз вас, але в той час, в тій ситуації, в тому наголосі, щось зачепило вас і зараз відголошується в невпевненості в собі.
психолог онлайн
цитата:
Питання від: nik71d; Вік: 18 [вірогідно, ]
Зрозуміти, що краса річ відносна, що подобається одним не подобається іншим, якщо це ваш хлопець задуматись над тим для чого він таке каже і для чого вам такі відносини, ну і как мінімум висказатись що вам неприємні такі порівняння бо це не тактично. Адже і ви можете порінювати його з іншими чоловіками але не робите щоб його не ображати.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Стосовно відносин.
Якщо хлопець на самому початку говорить таке, то які перспективи цих стосунків, як вважаєте?
Хлопець, який буде Вас любити, буде сприймати Вас найкрасивішою від усіх, не зважаючи на усілякі стандарти краси. Тому, в мене є сумніви щодо Вашого хлопця і його почуттів до Вас.
Тепер стосовно Вас.
Щоб припинити вплив шкідливих комплексів та стати впевненою у собі по-перше припиніть себе ПОРІВНЮВАТИ з іншими: краща-гірша і т.д. Ви не товар в магазині, а людина. Унікальна і жива, і по-своєму приваблива. І ВАША людина завжди роздивиться Вас у натовпі. Тільки якщо Ви не будете себе стидатися, а навпаки будете відчувати власну САМОЦІННІСТЬ.
Якщо буде складно відчути це самій, звертайтесь до обраного психолога індивідуально на терапію.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
Первое - подумать, а нужен ли мне такой мужчина, который ценит подругу больше чем меня?
( ну это так на подумать... решать вам )
Второе - уже чисто для себя - подумать, а может и правда начать работать над собой?
(Сходить на фитнес, танцы, к парикмахеру, визажисту, сменить одежду).
( и не ради парня или подруги ) А ради себя - и своей уверенности в себе.
И на проработку - с психологом, уже своей ценности и самодостаточности.
Автоматически и уверенность увеличится, когда начинаешь себя ценить и любить, то и уверенность повышается.
И уже не особо обращаешь внимание на оценки других людей. Потому что и так себя ценишь!
Больше и чаще, себе говорить - "я себя люблю, я себя ценю, я себя принимаю".
И окружать себя людьми, которые действительно вас будут ценить и принимать.
( причем в любом состоянии - и когда вы на коне... и когда сложно и тяжело ).
психолог онлайн
Добрый день!
А зачем вам это принимать -
цитата:
Хлопець сказав що моя подруга красивіша мене. Не можу це прийняти.
?
цитата:
Що із цим робити?
Прежде, чем что-то делать, надо разобраться с тем, какие именно у вас
цитата:
Почали з'являтися комплекси
и в чем заключается ваша
цитата:
невпевненість в собі
?
Если вас интересует помощь, то пожалуйста, ответьте на эти вопросы.