Я довгий час залежна від чоловіка, якого практично не знаю
Добрий день!
У грудні минулого року, я сиділа в чаті і познайомилася з чоловіком (далі просто Ч). Для мене завжди діалоги у тому й чаті закінчувалися, але Ч дуже хотів продовжити зі мною спілкування, я не хотіла, бо Ч не справив на мене позитивного враження, але все ж таки погодилася поговорити по телефону. Ми проговорили майже 2 години вночі (більше говорив він) і він був дуже щасливий, що він натрапив на мене в цьому чаті, що я одразу йому сподобалася (я зараз не про зовнішність). Так ми почали спілкуватися, говорили по телефону щодня до ночі. Ч насправді дуже розумний, але не зразковий, як для чоловіка на 10 років старшого від мене. Ми говорили на різні теми, мені так було цікаво з ним спілкуватися, бо ще раз наголошую - Ч дуже розумний, і я дійсно таких чоловіків до нього не знала. Ми говорили, листувалися, обмінювалися фото, грали в ігри - і це все було так цікаво. Ми обговорювали книги, музику, фільми... він сам трохи писав і я з цікавістю читала те. Усе закрутилося так стрімко, як ніби ми один одного знаємо вже дуже давно. Ми навіть домовлялися про зустріч, бо жили один від одного не дуже вже й далеко, але в різних містах. Але пройшло 10 днів і він написав мені на пошту, що не може далі зі мною спілкуватися, бо він не хоче стосунків і я заслуговую на краще. (Я насправді не мріяла про стосунки, мені просто подобалося все як було). І це для мене був такий удар. Я часто плакала, але не злилася на нього, я плакала і посміхалася крізь сльози, бо спогади про нього змушували мене посміхатися. І я напсравді дуже рада була, що познайомилися з ним, бо він навчив мене бачити красу там, де я раніше не бачила. Хоча і в Ч було багато темних сторін і поганих звичок, але мені він дав тільки хороше. Мені дуже важко було перестати з ним спілкуватися, я постійно про нього думала, плакала, мені його дуже не вистачало, мені так хотілося поговорити з ним, але все ж таки, я продовжувала жити далі, але так сподівалася, що він подзвонить і напише.. Та пройшло трохи більше місяця і він написав, просто так, ні про що. І уже 8-ий місяць, а мені так не вистачає розмови з ним. На протязі цього часу ми обмінялися 2-3 повідомленнями. А сьогодні це було листування на протязі пів години, а потім він не відписав, і я дуже чекаю, що він відпише чи сьогодні, чи завтра. Думаю, що можливо він чимось зайнятий, тому відпише пізніше, бо наш діалог не був завершений. Я вже декілька десятків разів перевірила пошту і не можу не думати про це.
Питання від: ; Вік: 27
Доповнення від автора
Я просто залежна від цього спілкування. Я готова одразу ж відгукнутися як тільки він покличе. Я розумію, що тут нічого доброго нема. Але я хочу спілкування з цим Ч. Просто спілкування. І я вже у стосунках з іншим чоловіком, але, як наркоман не можу без спілкування з Ч. Я щодня думаю про це і хочу цього.
Що не так? Я ніколи так довго ні за ким і ні чим не страждала.

психолог онлайн
Добрий день! Я його практично не знаю, а він практично не знає мене, що і створило умови для розмов по душам, для яких при реальному практичному котнакті забагато бар'єрів для відвертої розмови
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
бо Ч не справив на мене позитивного враження,
А Скажіть, будь ласка, а чому він не справив на вас позитивного враження?
цитата:
але не зразковий, як для чоловіка на 10 років старшого від мене.
Що це значить, "не зразковий"?
цитата:
Усе закрутилося так стрімко, як ніби ми один одного знаємо вже дуже давно.
Тривожний дзвіночок
цитата:
І це для мене був такий удар. Я часто плакала, але не злилася на нього, я плакала і посміхалася крізь сльози, бо спогади про нього змушували мене посміхатися
Вас ударили, а ви посміхаєтеся. Це доволі сумно (
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348154 для Віталій Вікторович
А що з цим робити? Мені цих розмов дуже не вистачає. У мене якась залежність від цього спілкування. Такий стан, ніби мене ламає і викручує всередині від цієї нестачі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348155 для Віталія Юріївна
А Скажіть, будь ласка, а чому він не справив на вас позитивного враження? - Бо спершу він був грубий: так ніби хотів відлякати мене, але я це сприйняла, як виклик. Типу "ти мене цим не налякаєш". Ніби навмисно провокував мене на якийсь конфлікт чи думав, що я ображуся і закінчу діалог. І фото мені його не сподобалося. Він був дивний. Він усіма способами намагався не сподобатися мені - ось, що він намагався зробити.
Що це значить, "не зразковий"? - Тому що він не мав постійної роботи. Міг некультурно, безцеремонно висловитися. Він зізнався, що колись трохи вживав наркотики (які саме не знаю), я думаю, що він і зараз їх вживає (можливо менше, ніж колись).
Тривожний дзвіночок - Так, я людина відкрита і люблю людей, але дуже обережно з ними зближуюся. Мені для цього потрібен час. А тут просто пазл до пазла. Дуже багато спільних інтересів, схожі погляди..
Вас ударили, а ви посміхаєтеся. Це доволі сумно ( - Я не можу показати, що мене хтось образив. Для мене це принизливо. Та і спогади від нашого сплікування заставляли мене посміхатися (тай досі заставляють), а коли розумію, що спілкування більше немає, то я відчувю таку пустоту всередині. Він відкрив мені очі на дуже багато речей. Я за такий короткий час спілкування винесла стільки всього розумного. Я навчилася бачити красу в малих деталях. Це просто, як прозріння для мене. І це відкривало для мене все нове і нове. І це, як ніби їжа для мене - мені потрібно це спілкування, щоб насититися. Більше мені нема з ким спілкуватися так. Ніхто цього не зрозуміє, і нікому це цікаво не буде, якщо я буду спілкуватися і говорити про ті речі, про які говорила з Ч. І я розумію, що якщо він зараз знов почне зі мною спілкуватися, то я одразу ж відповім взаємністю. Я досі оновлюю пошту і сподіваюся, що він все-таки відпише, бо відчуваю, ніби ломку.
психолог онлайн
Розкажіть, будь ласка, якими були Ваші стосунки з батьком?
психолог онлайн
цитата:
Бо спершу він був грубий: так ніби хотів відлякати мене, але я це сприйняла, як виклик. Типу "ти мене цим не налякаєш". Ніби навмисно провокував мене на якийсь конфлікт чи думав, що я ображуся і закінчу діалог. І фото мені його не сподобалося. Він був дивний. Він усіма способами намагався не сподобатися мені - ось, що він намагався зробити.
Скажіть, будь ласка,, а звідки у вас така стратегія - вам грублять, а ви не лякаєтеся?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348162 для Віталій Вікторович
У мене завжди були хороші стосунки з батьком і до цих пір. Я йому дуже вдячне за все, що він робив і робить для мене. Він ніколи не обзивав мене і не бив, не ображав маму. Він завжди намагався пояснити все спокійно, без криків. І, коли я виросла, то для мене було навіть дивно, що в моїх друзів були не такі тати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348162 для Віталій Вікторович
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348163 для Віталія Юріївна
Скажіть, будь ласка,, а звідки у вас така стратегія - вам грублять, а ви не лякаєтеся? - А як тоді в цьому житті жити, якщо лякатися, коли тобі грублять? Люди різні, і хтось може й нагрубити. Якщо такого боятися, то прийдеться ізолюватися від суспільства, бо ніколи наперед не вгадаєш - нагрубить тобі людина чи ні? Я від такого в мушлю ховатися не буду. Тим більше, що то всього лиш слова, написані на відстані. Це навіть не сказано.
психолог онлайн
цитата:
Люди різні, і хтось може й нагрубити. Якщо такого боятися, то прийдеться ізолюватися від суспільства, бо ніколи наперед не вгадаєш - нагрубить тобі людина чи ні? Я від такого в мушлю ховатися не буду.
Це, напевне, добре, що ви не боїтеся, але ви це сприйняли як виклик і залишилися в контакті з людиною, яка вам була не до вподоби. Для мене це викликає інтерес. Фантазую, але Я би, наприклад, просто перестала з ним спілкуватися, бо це не в моїй системі цінностей. А от ви не закінчили діалог, хоча об'єктивно розуміли, що людина дивна. Далі выяснилося, що наркоман. І ви зараз описуєте, що у вас ніби ломка. Для вас це про щось говорить?
Ви втратили у неприємну пригоду. І вам варто почати працювати індивідуально з психотерапевтом.
І
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348169 для Віталія Юріївна
Я би, наприклад, просто перестала з ним спілкуватися, бо це не в моїй системі цінностей. А от ви не закінчили діалог, хоча об'єктивно розуміли, що людина дивна. - Бо, коли я не показала страху, то і Ч змінився, в спілкуванні, уже не було грубостей. А чому я не повинна давати людині другого шансу? Усе йшло добре, до останнього, а потім зненацька Ч вирішив, що далі спілкуватися нам не потрібно.
І ви зараз описуєте, що у вас ніби ломка. Для вас це про щось говорить? - Ніби я в пастку попала. Ніби мною маніпулюють? Але навіщо це Ч?
Але чому в моєму оточені нема людини (а оточення в мене велике), з якою я так само хотіла би спілкуватися, і з якою так само було б цікаво, але без грубостей, поганих звичок...
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Kira, все не так просто. У вас любовна залежність, яка може бути настільки ж небезпечною, як алкогольна чи наркотична. За багатьма ознаками любовну залежність можна віднести до виду клінічного розладу, позбавлення якого вимагає професійної психологічної допомоги.
Ви демонструєте типовий приклад "патологічної" залежності. Тобто Ви відчуваєте, що в цих відносинах щось не так, але вони дають Вам те, чого Вам так не вистачає. Навколо відносин концентрується все Ваше життя, а все інше сприймається як додаток. Свою цінність Ви не відчуваєте.
У таких випадках після розриву страждання посилюються, і людина змушена відновлювати стосунки. І це певною мірою схоже на марні спроби позбутися алкогольної залежності.
Звичайно, Ви вже доросла людина, і Вам вирішувати, чи потрібні Вам такі стосунки.
Залежність - це психологічна проблема, яка показує, наскільки Ви не любите себе. Якщо не вирішити цю проблему, вона постійно повторюватиметься протягом усього життя,
психолог онлайн
Вітаю, Kira25!
Схоже Вас просто тягне до поганого...як в прірву. Дивіться, не впадіть!
А той, кого туди тягне ЗАВЖДИ знайде собі ВИПРАВДАННЯ - скільки там всього гарного, в цій прірві...
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
"Усе йшло добре, до останнього, а потім зненацька Ч вирішив, що далі спілкуватися нам не потрібно."
Ви називаєте "усе йшло добре" спілкування з людиною, якій ви не цінна і яка крім спілкування нічого вам не дає? Де ви бачили в своєму житті приклад, що відносини - це спілкування, а не близька взаємодія - тілесний та емоційний контакт? Коли і з ким ви вже були в схожих відносинах? Таких, коли людина не зацікавлена і не несе відповідальність за стосунки, а ви в них переживаєте подібні емоції як зараз?
"Ніби я в пастку попала. Ніби мною маніпулюють? Але навіщо це Ч?"
А навіщо то вам?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348180 для Ирина Константиновна
Залежність - це психологічна проблема, яка показує, наскільки Ви не любите себе. Якщо не вирішити цю проблему, вона постійно повторюватиметься протягом усього життя. - Я не відчуваю, що не люблю себе. Як тоді полюбити себе? Як цю проблему вирішити?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348184 для Павел Леонидович
Схоже Вас просто тягне до поганого - До чого саме поганого? Спілкування?
А той, кого туди тягне ЗАВЖДИ знайде собі ВИПРАВДАННЯ - скільки там всього гарного, в цій прірві - Я завжди виділяю у людей гарні сторони. Я нікого не ідеалізую, бо бачу й погані сторони людини (про це я писала вище). Та і людина не може бути тільки поганою або тільки хорошою. І погані риси я від цієї людини не переймала і чітко відділяю цю межу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348204 для Ирина Николаевна
Ви називаєте "усе йшло добре" спілкування з людиною, якій ви не цінна і яка крім спілкування нічого вам не дає? - Для мене це спілкування цінне. Мені й спілкування достатньо було, по суті мені і більшого не треба було.
Коли і з ким ви вже були в схожих відносинах? Таких, коли людина не зацікавлена і не несе відповідальність за стосунки, а ви в них переживаєте подібні емоції як зараз? - У підлітковому віці у мене були відносини, коли людина не була зацікавлена в стосунках і я переживала, що втрачу цю людину. Але різниця у тому, що у підлітковому віці стосунки тривали 1,5 року, і вкінці вони стали такими. І я боялася втратити людину, бо я її ідеалізувала, вважала найкращою, навіть кращою за себе. А зараз, я не відчуваю до Ч таких почуттів, як до людини у минулому, я бачу, що Ч зовсім не ідеал.
Я просто відчуваю сильне спустошення без цього спілкування.
психолог онлайн
Kira, ця проблема не вирішується на психологіному форумі. Не можна щось рекомендувати заочно. Потрібно з Вами спілкуватися.
психолог онлайн
цитата:
Ні, до маніпуляторів і до схильності піддаватися маніпуляціям, вліляко це виправдовуючи і намагаючись знайти раціональне пояснення, якого насправді НЕМАЄ:
цитата:
Ніби я в пастку попала. Ніби мною маніпулюють? Але навіщо це Ч?
Шукати пояснення цього - безглуздо та шкідливо для Вас. Люди маніпулюють з однією метою: отримати владу над людиною та керувати нею. Що в нього прекрасно і вийшло.
цитата:
Ніколи не вважав, що у людей є тільки погані сторони, звісно є й гарні. АЛЕ!!!
Важливо, чого БІЛЬШЕ? Який вектор у людини? В який бік вона рухається?
І якщо все ж таки:
цитата:
Ніби я в пастку попала. Ніби мною маніпулюють
то Ви здогадуєтеся, в який бік рухається людина, який в неї вектор?
Якщо ні - пояснювати не буду. Бо цього не можна не розуміти.