Псують мої речі
Живу зараз в гуртожитку. Сусідка переставляє МОЇ речі, перевішує полотенця, перекладує мій посуд, а на це місце ставить свій. Переставила мою пляшку в холодильнику у ящик з брудною водою на дні холодильника (вода дійсно брудна, бо ніхто той холодильник не миє). На моє питання чому вона поклала мої продукти у брудну воду, замість вибачень вона нахамила, сказала нічого, помиєш. Шо? Це я чогось не розумію? Для мене це дикість. Я тисячу разів перед тим просила не чіпати мої речі, але вона завжди доказувала шо вона права. Чому я взагалі маю пояснювати людині загальноприйняті норми поведінки у суспільстві? І чому взагалі я маю обсуждати де мають лежати мої речі, і пояснювати чому їх не можна брати? Речі ж мої, не спільні. Я завжди говорила спокійно до неї, без ругні. Але людина не розуміє, каже шо це ж гуртожиток. Який зв'язок? Значить можна псувати речі інших, без дозволу брати чуже? Наче і поговорити з нею можна нормально, шось обговорити. Вона постійно посміхається, вся така любєзна, але коли доходить діло до моїх речей, людина міняється на 180 градусів. Нема оцієї наігранної посмішки, маски. Просто інша людина. Невже я так багати прошу? Ніколи не брала чужих речей і мої речі теж ніхто не брав, ніколи, речі завжди були на тих місцях, де я і поклала. Вона вийшла заміж, але чоловік в іншому місті живе, вона з ним не живе (не мені судити, але це дивно). Як мені пояснити людини, шо брати чужі речі не можна? Підкажіть, будь ласка. Може є якісь більш ефективні методи, бо я вже правда не знаю, людина не розуміє, і це вже я їй не перший раз це говорю. З'їхати поки не можу. Це звісно дрібниці, але коли вони постійно повторюються, то я просто закипаю. Навіть дитина знає шо не можна брати чужі речі, а тут дорослому не можна пояснити. Як тут бути, шо робити?
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Liza, доброго часу доби!
Мені дуже шкода, але..
цитата:
Як тут бути, шо робити?
Ніяк.
Якщо Ви дійсно намагалися з нею поговорили і домовитись про якісь прийнятні для обох правила сусідського проживання, а вона всеодно робить так, як їй заманеться - це вже не питання про розуміння або культуру.. це більш схоже на віроломство. І якщо ваша сусідка дійсно так робить, то у Вас є 2 путі:
1 - прийняти неприємну ситуацію, як незміну данність та шукати особисті ресурси та можливості для нормального життя в подібних умовах.
2 - продовжувати намагатися з нею домовитись, знайти спільну мову, потоваришувати..
Що Ви обираєте?
психолог онлайн
Добрий день. Я звернула увагу, що в тексті у вас дуже багато запитань, що наче ви сумніваєтеся. Якщо ви і з сусідкою так говорили через запитання, то навряд чи вона вас почує. Із вашого опису фантазую, що сусідці необхідні тверді стверджуючі послання від вас, типу "ніколи не чіпай мої речі без дозволу". І повторюйте кожен раз цю фразу. Ви не повинні нічого пояснювати.
Це може теж не спрацювати. Шукайте собі приємніше житло тоді, може.
психолог онлайн
цитата:
Навіть дитина знає шо не можна брати чужі речі, а тут дорослому не можна пояснити. Як тут бути, шо робити?
Вийти з ілюзорного світу, в якому ВСІ діють тільки за правилами. Й прийняти СПРАВЖНЮ реальність, в якій кожен вчиняє, як хоче і може - хтось притимується загальноприйнятних норм поведінки, а хтось ними нехтує.
Ваша сусідка, судячи з опису - егоістка і маніпулятор, яка звикла не рахуватись з іншими. І тому з нею треба вести себе досить жорстко, захищаючи свої кордони та ставлячи її на місце.
Але, з цим, Liza, здається, у Вас спостерігаються певні складнощі?