Чоловіки тікають від мене
Катерино, а ти пробувала подивитися на себе в дзеркало? Розгледіти, що кажуть твої очі, коли ти дивишся на інших, особливо на чоловіків, особливо на тих, хто на твою думку досяг, або має менше ніж ти.
Є така категорія жінок, які дивляться на чоловіків через губу, я тут вся такая разтакая, а тут не подкого лечь.
А потом, а що тут такого, я только посмотрела, а он убежал.
Причина дійсно в тобі, але не та, що думаєш ти і кажуть тобі *спеціалісти*. Причина проблем будь якої людини - вона сама.
Можливо бог не дає тобі чоловіка тільки тому, що ти не знаєш як себе з ним поводитися. Угробиш його - здохне (втратить дух, стеожень), зламаєш його, зробиш з нього тряпку, а потом казати нема мужиків нормальних. Потом він сам себе доб'є якось
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Який несамовитий крик душі...
Доповнення від автора
психолог: Марія Радченко "Який несамовитий крик душі.." мені здається, що коментар свідчить про те, що когось це зачепило і відкрився власний непропрацьований крик душі.
мені лінь вчерговий раз підарасити тих, хто вважає себе високоосвідченим спеціалістом з кучою бумажок про підтвердження статусів.
навіть лінь говорити про каузальну атрибуцію.
тут є і толкові люди, які пишуть здраві речі. Колись я почув одну таку цікаву фразу: "якщо психолог має менше трьох інтерпритацій одного і того ж факту - його не можна випускати в люди"
Є така хороша книга "Иметь или быть". МАТИ ДИПЛОМ ПСИХОЛОГО ЧИ БУТИ НИМ... НЕ ВСІМ ДАНО "БЫТЬ"
психолог онлайн
цитата:
Степане, у Вас є розуміння, яким чином цей допис допоможе автору теми?
Доповнення від автора
так є, але я не можу ні написати, ні якимось іншим чином зв'язатися з автором. тому надія на те, що вона побачить це. якщо вона не згодна, це ображає її чи неприємна подача, то нічого поганого я не мав на увазі. Ми самі собі причина, бо якщо причина в іншому, то мені нічого не треба робити, достаньо лише змінити іншого. Тому причина в мені і міняти треба себе, проте не завжди ми можемо це побачити. Духовний рост, робота над собою, погляд збоку (як в біблії про "бревно в глазу брата своего"), реальний погляд на себе (чи дійсно я роблю те, що говорять, чи це лише слова щоб вколоти), визнати, що в мені це є (без оцінок і самоосуду), а потім вже вирішувати, що і чи робити з цим щось (можливо людину влаштоує це, але вона не могла це прийняти, через осуд інших). Там хтось із психологів писав, а чи хочете ви взагалі сім'ю (чи щось подібне), може дійсно через соц. тиск, що в 33 нема сім'ї дітей, внутрішнє дитя вибирає таких, які її бояться, зневажають, чи не хочуть і вона те ж саме, щоб було виправдання перед совістю і бажаний результат - відсутність всього, що вимагає суспільство
психолог онлайн
Вибачте, але у вас багато хаотичного тексту і зовсім не зрозуміло який ваш запит? Яка ваша тема і запитання по ній?
Доповнення від автора
психолог: Сергей Леонидович Горбатенко
"Вибачте, але у вас багато хаотичного тексту і зовсім не зрозуміло який ваш запит? Яка ваша тема і запитання по ній?"
Не варто вибачатися. Запиту нема ніякого, це спроба донести до Катерини (яка задавала таке питання) іншу точку зору, яку я не можу залишити під її питанням, через обмеження та модерацію на сайті
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
так є, але я не можу ні написати, ні якимось іншим чином зв'язатися з автором. тому надія на те, що вона побачить це. якщо вона не згодна, це ображає її чи неприємна подача, то нічого поганого я не мав на увазі. Ми самі собі причина, бо якщо причина в іншому, то мені нічого не треба робити, достаньо лише змінити іншого.
Степане, я Вас почув і зрозумів. Побачити себе справжньою в реальності і стати людиною Причиною(!) Тобто спроможною свідомо будувати своє життя.
Доповнення від автора
ТАК