проблема в стосунках
Доброго дня, у мене є буквально одне питання, на яке я б хотіла знайти відповідь. У стосунках з хлопцем помітили дивну річ в його поведінці і він сам не знає чому так робить. якщо я розповідаю про щось, що мені подобається, він це засуджує не тому що йому не подобається, а просто аби мене засудити, дякую
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
він це засуджує не тому що йому не подобається, а просто аби мене засудити
Вас интересует мотивация поведения парня?
Или вы все же хотите решить
цитата:
проблема в стосунках
которые в связи с этим возникают?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
якщо я розповідаю про щось, що мені подобається, він це засуджує не тому що йому не подобається, а просто аби мене засудити,
Тобто хлопець мимоволі вдається до засудження Вас як особистості, попри те, що Ваші конкретні вподобання не викликають у нього негативної реакції. Я правильно зрозумів?
В мене є припущення. Напевно, хлопець з Вами не щирий. А насправді, засуджує Ваші погляди, смаки і тому подібне... і разом з тим Вас саму як носія цих поглядів.
Якщо не так, тоді в нього спостерігається якесь розщеплення. Тобто наявність амбівалентних (протилежних) почуттів і намірів.
Власне, яка Вам різниця, з яких причин це відбувається, головно, що відбувається. І впливає на стосунки.
Це проблема хлопця. Якщо хоче бути з Вами, нехай сам звертається до психолога і вирішує проблему.
Цікаво також, як Ви реагуєте на випадки осуду з його боку?
Відредаговано автором 14-09-2023 10:35:36
психолог онлайн
Доброго дня. Власне, а яке у Вас питання для вирішення?
Чому хлопець так робить? Як зменшити вплив цього на стосунки? Чи можливо інше?
цитата:
А як Ви це визначили? Хлопець сам зізнався, що хоче принизити Вас і осуджує ?
Це проявляється тільки коли Ви чимось ділитесь? Чи відчуваєте осуд від нього і в інші моменти? Чи можливо спостерігаєте якісь ще негативні реакції у Вашу сторону?
психолог онлайн
Доброї ночі, gataki!
Скоріш за все хлопець навчився подібному в своїй сім'ї - хтось з батьків так робив.
І причина засудження не в Вас, а в його звичці так робити - це щось на кшалт психологічної програми.