Токсичні батьки
В мене проблема з батьками. Поки що я не можу з'їхати від них, тому страждаю. Сьогодні мама мене почала бити за те, що я випадково видалила 3 роки тому фотографії і відео з дідом, який помер 2 місяці назад. За таке мене готові вбити. Мене постійно ізбивають і гноблють, щоб я не робила. Що тато, що мама. Я не психологічно вже не витримую. В мене зразу починаються трястись руки і литися сльози, то лі від злоби, то лі від суму. Підкажіть будь ласка, що я можу зробити, щоб переносити ці скандали легше?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго вечора.
Співчуваю, що ви наразі потерпаєте від домашнього насильства. Чи є у Вас можливість пожити окремо від батьків (у друзів/партнера чи партнерки, інших родичів, в готелі або шелтері для постраждалих від насильства)? Бо мені не здається гуманним радити, як краще переносити психологічно, коли Вас б'ють. З таких обставин треба фізично виходити, ну і отримувати психологічну допомогу паралельно з цим.
психолог онлайн
Добрый день!
По какой причине вы не можете
цитата:
з'їхати від них
?
психолог онлайн
Ірина Новітна
Ірина Миколенко
Марія Радченко
цитата:
Підкажіть будь ласка, що я можу зробити, щоб переносити ці скандали легше?
Доброго ранку. У вас в сім'ї не просто скандали, Вас б'ють. При цьому Ви запитуєте, не як зупинити домашнє насильство, а як весь цей жах легше переносити. На жаль, психологи не зможуть Вас захистити в ті моменти, коли на Вас нападають мама чи тато. Могла б поліція, наприклад. Батьки продовжуть Вас бити, тому що знають, їм за це нічого не буде. Якщо дізнаються, що наслідком буде їх покарання, це може на них вплинути. Але все одно Вам буде небезпечно продовжувати жити з ними. Ви можете звернутись в центри, які допомагають людям, що постраждали від домашнього насильства. В будь-якому випадку Вам варто якомога швидше знайти способи, як почати жити окремо від батьків.
психолог онлайн
Доброго дня!
Тут только одно убегать и чем быстрее, тем лучше!
Вам уже 18 лет вы вправе сама решать, что вам делать! И как жить!
А на родителей надо заявить в милицию!
Есть ли у вас родственники или друзья к кому вы можете довериться? Попросить помощи и пожить у них?
Учитесь ли вы ? И на кого?
Вам надо уезжать - от родителей тиранов и садистов!
Иначе к добру это не дойдет!
Уезжайте! Куда угодно - только подальше от них!