біди з головою
Маю декілька проблем з якими не в силах сама розібратися:
1. У мене є проблеми з агресією. Я дуже часто злюся на людей, на навколишній світ. Це заважає жити мені та іншим людям, я б навіть сказала що вони страждають від моєї грубості, жорстокості та навіть часом неадекватної поведінки. Не маю поняття з чим би це могло бути пов'язано. Що б ви могли порадити мені у цьому випадку?
2. Все моє життя супроводжується постійною тривогою та нав'язливими думками. Навіть якщо я намагаюся відволіктися ці думки не зникають. Вони стосуються абсолютно усього що зі мною відбувається у житті. У мене враження наче мій мозок не вміє не думати про щось. Я постійно усе перевіряю по 5-7 разів. Чи вимкнула світло, плиту, воду, якісь прилади і тд. Не можу заспокоїтись доки не перепровірю це досить велику кількість разів, щоб упевнитись що все дійсно в порядку.
3. Проблеми з сприйняттям свого тіла. Я б сказала що ненавиджу його. Постійно обмежую себе в їжі, щоб не потовстішати, і приймаю таблетки щоб схуднути. Не можу нормально сприймати людей що худіші за мене. Одразу з'являється заздрість і ненависть по відношенню до них.
4. Я вважаю себе поганою людиною. Думаю що маю зникнути (померти) тому що погані люди не заслуговують на існування. Вони тільки псують іншим людям життя, отруюють його.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Маю декілька проблем
Вы что-нибудь уже делали, чтобы с этим
цитата:
розібратися
?
Вы обращались к врачу?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Зменшити ризик спалахів агресії та розібратися з її природою можна за допомогою довгострокової психотерапії. У здорових людей спалахи агресії є реакцією захисту або тієї чи іншої форми фрустрації. Так само напади агресії, що повторюється, можуть супроводжувати певним психічним порушенням, що знаходяться в смузі пограничних станів. За зовнішньою агресією часто стоїть внутрішній страх, захований дуже глибоко і його слід шукати в дитинстві, десь там був негативний досвід, який змушує людину вороже реагувати на те, що відбувається в сьогоденні, як превентивний захист.
Ще ви пишете про високий рівень у вас тривоги, невпевненості та аутоагресії, це все великі теми з якими можна буде розібратися в особистій довготривалій псіхотерапії.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
БІДИ З ГОЛОВОЮ
Хочу спитати, чи помічають і як ставляться до Ваших проблем рідні та близькі?
До речі, що можете розповісти про стосунки з ними?
цитата:
Я вважаю себе поганою людиною.
Відколи почали такою себе вважати? Упевнений, що в пологовому будинку і деякий час після нього негативного ставлення до себе не було.
психолог онлайн
Ірина Новітна
Доброго дня.
Напевне, Вам дуже важко справлятись з цими переживаннями. І хотілось би якось полегшити чи допомогти Вам з цим, але в такому форматі - не уявляю це можливим.
Ви вже наважились звернутись тут за підтримкю і допомогою, і якщо у Вас є на це ресурси і сили, краще опрацьовувати це індивідуально з терапевтом.
На кожен з пунктів можна декілька листів написати, але наскільки це ефективно.
Бажаю Вам сил і наснаги!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350476 для Светлана Владимировна
Не зверталася. Взагалі то я боюся психологів, тому мені було важко наважитись написати сюди.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350491 для Владимир Анатольевич
Рідні про все знають, я жила з ними довгий час, але вони до цього звикли і не звертають увагу. Єдина людина з якою я постійно сварилася через мою поведінку це мій батько. Він не сприймав це і не хотів розуміти.
Поганою людиною я вважаю себе тому що мені постійно на це вказують інші люди. Не дають забути мені про мої помилки чи погані вчинки у минулому.
психолог онлайн
цитата:
Взагалі то я боюся психологів
В первую очередь вам нужен врач, а не психолог.
Потому что вы описываете симптомы заболевания (тревожность, навязчивые и суицидальные мысли, расстройство пищевого поведения) .
В поликлинику вы тоже боитесь идти?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350578 для Светлана Владимировна
Не боюся, але я не впевнена що потягну лікування фінансово, тому постійно відкладаю похід до лікаря.
І ви хочете сказати що мені варто звернутимя до психіатра?
психолог онлайн
цитата:
І ви хочете сказати що мені варто звернутимя до психіатра?
Лучше к психиатру, конечно.
Но можете начать и с невролога.
В поликлинике (и в ПНД) специалисты принимают бесплатно.
Или у вас нет денег на лекарства?
Можно принимать дженерики, а не оригинальные препараты. Они обычно дешевле.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350585 для Светлана Владимировна
Так я мала на увазі саме ліки. Зазвичай приходиш до лікаря, а він виписує препаратів на мільйон грошей, яких немає. Але добре я спробую відвідати лікаря. Дякую вам за допомогу ❤️