Я
Я не хочу жити. Мене кинув хлопець. В мене тільки й думки зоб закінчити життя. Не можу з ними впоратись. Дуже хочу його повернути. Постійно плачу, мене трясе

Відповіді психологів
Добрий вечір. Це справ боляче і несправедливо , коли хтось когось кидає. Я вам співчуваю. Але ваше життя безцінне і ви впораєтеся з цією бідою.
Навіщо вам повертати хлопця? Скільки ви були разом? Як саме він вас "кинув", можете розказати?
Цілком нормально після розриву ходити з очима на мокрому місці. Не намагайтеся придушити негативні емоції. Як тільки Ви звільните емоції, Ви зможете подивитися на ситуацію з ясним розумом.
Спробуйте зрозуміти, чому стосунки закінчилися. Чи була сварка, зрада, чи Ви відчули, що він поступово втратив до вас інтерес? Знаючи причину, чому хлопець пішов від Вас, Ви зможете зрозуміти, чи варто його повертати.
Проаналізуйте його поведінку за кілька тижнів до розриву. Це допоможе Вам визначити, чи можна врятувати стосунки.
Якщо це було раптове розлучення через розбіжності в думках, можливо, йому просто потрібно трохи часу, щоб охолонути.
Якщо ж стосунки були поганими місяцями, подумайте, чи справді спроби повернути його варті Ваших зусиль.
і давайте домовимось, що Ви викинете з голові міслі про те, що не хочете жити. Навіть якщо Ви не вірите в Бога – це не найкращий варіант.
Відредаговано автором 23-09-2023 04:15:02
Добрый день!
В отношениях участвуют два человека - 50 на 50.
Поэтому у вас есть ваши 50%, на которые вы можете что-либо сделать, чтобы его вернуть.
Тем более что вы очень этого хотите-
цитата:
Дуже хочу його повернути
Только для этого вам придется менять себя, свое отношение и поведение (по принципу: "Если вы хотите иметь то, что никогда не имели, вам придётся делать то, что никогда не делали").
И поэтому у вас должна быть сильная мотивация
цитата:
його повернути
Так как вам придется тратить свое время, энергию и деньги на индивидуальную психотерапию.
Если это вас не останавливает, то добро пожаловать на консультации.
Я работаю с такими запросами и смогу вам помочь.
Нора Маркман психолог
Київ ·
Вітаю. Дуже співчуюваю вам.. Ви пишете сюди, а отже десь в середині розумієте, що вам потрібна допомога та підтримка. Зараз ви переживаєте важкі часи та гострий стрес, але так буде точно не завжди. Як би воно не здавалося безкінечним це горе - коли нам боляче - ми сприймаємо все дуже викривлено. Скажіть будь ласка, чи є у вас знайомі, або друзі, родичі - хтось, кому ви могли б довіряти та з ким можна поділитися вашим станом? Буде супер якщо ви знайдете сили та додатково звернетеся до спеціаліста, щоб мати змогу рухатися далі. Терпіння вам та мужньості.