Заміж
Зустрічаюсь з хлопцем 3 роки, він молодший за мене на декілька років, і за ці ці роки не думала про одруження. Але останні пів року, всі навколо виходять заміж, або їм роблять пропозицію, цього настільки багато, що коли заходиш в соціальні сіті , то перше фото це обовʼязково одруження або пропозиція . Останній місяць мене почало це дуже турбувати, дуже багато думаю про це, поговорили з хлопцем і він каже що взагалі не думає про одруження до 30, тільки якщо дитина буде, що він взагалі не розуміє навіщо той брак і що він дає. А мене дуже мучає той факт , що можливо я не вийду заміж або мені не зроблять пропозицію , і дуже грузять мене ці думки . Як відкинути це від себе?
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
і дуже грузять мене ці думки . Як відкинути це від себе?
Если
цитата:
одруження
является вашим истинным желанием, тогда
цитата:
відкинути
мысли об этом у вас просто не получится, чтобы вы для этого не делали.
И будет легче, если вы измените себя (свое отношение и поведение) и все же придете к тому, чему хотите - к своей цели выйти замуж.
Причем, это можно будет сделать и с этим парнем (если вы хотите быть с ним, конечно), потому что семья - это система. Будете меняться вы - изменится и он.
Если же
цитата:
одруження
это долженствование, навязанное вам другими людьми (в частности, родителями), тогда это можно будет
цитата:
відкинути
с помощью расфиксирования ограничивающего убеждения, лежащего в основании вашего долга (быть замужем).
Также существует вариант, что пока вы не можете осознать, чего хотите на самом деле (выйти замуж или нет).
А также боитесь что-либо менять, чтобы не потерять этого парня.
В любом случае, для того чтобы разобраться во всем этом, вам будут нужны индивидуальные консультации.
Поэтому вы можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и могу вам помочь осознать ваши истинные желания и осуществить желаемое.
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Тетяна Штапова
Ирина Константиновна Зубиашвили
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
Доброго ранку!
цитата:
Як відкинути це від себе?
Відкинути ЦЕ від себе означатиме ВІДКИНУТИ себе(!)
І тому, аби не втратити себе, варто розібратись в собі. В своїх почуттях, бажаннях, потребах і т.д.
Наприклад, поставити собі прості і водночас нагальні питання, виходячи з quote]Зустрічаюсь з хлопцем 3 роки[/quote]
Для чого Ви з ним зустрічаєтесь?
Що цінного в цих відносинах?
Яким бачите своє майбутнє - з ним чи без нього?
Наскільки Ви залежні від трендів соціуму?
цитата:
А мене дуже мучає той факт , що можливо я не вийду заміж або мені не зроблять пропозицію , і дуже грузять мене ці думки .
Якщо не хочете заміж, то й не вийдете. А якщо хочете/мрієте, то варто зустрічатись з тим, хто так само налаштований на створення сім'ї.
Усі інші конфігурації будуть нічим іншим, як насиллям, виконанням якогось незрозумілого боргу, мовляв, всі одружуються, тому і я буду.
Не хочу бути на самоті - теж шкідливий мотив. В його основі страх.
От скажіть, як ставитесь до шлюбу? Що він означає у Вашому розумінні?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
цитата:
Зустрічаюсь з хлопцем 3 роки, він молодший за мене на декілька років, і за ці ці роки не думала про одруження. Але останні пів року, всі навколо виходять заміж, або їм роблять пропозицію, цього настільки багато, що коли заходиш в соціальні сіті , то перше фото це обовʼязково одруження або пропозиція
Доброго дня. Чи почали б Ви думати про одруження і говорити на цю тему з хлопцем, якби ніхто з Вашого оточення не вийшов заміж, не отримав пропозицію за останні півроку?
цитата:
Ваш хлопець не збирається одружуватись, як мінімум, декілька років. Вам потрібно буде вирішити, що для Вас важливіше, бути з ним у відносинах чи вийти заміж. Для цього добре б знати, для чого Вам потрібно виходити заміж. Щоб бути не гіршою за інших? Щоб бути більш впевненою у почуттях хлопця? Щоб народити дітей? Щоб у Вас в соц. мережах були фото у весільній сукні?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня
Тут важливо розуміти чого ви насправді хочете.
Чому вас зачіпає те, що кругом всі одружуються.
Якщо ви бачите одруження і це пробудило у вас своє бажання одружитися, то для чого його відкидати. Відкинувши власне бажання ви будете нещасливою. А головне, для чого?
Якщо ж просто ви піддаєтеся впливу, що всі роблять, то і я маю, то тут треба працювати з впевненістю в собі і здатністю відчувати себе, прислухатися до своїх бажань.
Подумайте, яким би ви хотіли бачити своє життя, чи хотіли б загалом заміж. Якщо так, то коли? Чи точно бачите в своєму хлопцю ту людину, з якою бажаєте прожити життя.
Тут варто подумати, що якщо вашому хлопцю зараз 24-25, то коли йому буде 30, вам буде більше. Чи вписується це у ваші уявлення свого життя?
Якщо так, то прекрасно, а якщо ні, то варто з хлопцем відверто говорити що для вас насправді важливо і на скільки. Бо він думає як краще йому, а ви - як краще вам.
психолог онлайн
Добрий день. Цікаво, який для вас сенс заміжжя? Чи це тільки із-за того, що муляють фото інших весіль, пропозицій в соцмережах?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ваше бажання офіційно зареєструвати шлюб – абсолютно нормальне. Ви почуватиметеся більш впевнено, відчуватимете психологічну захищеність.
Але Вас хвилює питання, чому він не одружується? Мені здається, що відповідь проста. Він ще не вирішив, що Ви підходите йому як дружина. Чоловік може говорити, що шлюб — формальність, або ще не час, або що спочатку потрібно заробити грошей (купити квартиру, зробити кар'єру), але це означає, що він вам відмовляє.
У сучасному світі жінці не обов'язково бути одруженою. Багато жінок здатні самі забезпечити фінансово і себе, і дітей та батьків. Дедалі більше жінок обирають незалежність, вільні стосунки. Чоловік у їхньому житті може бути сексуальним партнером, другом, просто близькою людиною. Це їхній свідомий вибір.
Але Ви хочете заміж, хочете обручку та штамп у паспорті. Це нормальне бажання, це Ваш вибір. Ви можете продовжувати жити із партнером на його умовах, а можете запропонувати свої. Наприклад, що згодні жити з ним лише у зареєстрованому шлюбі. І підете, якщо не одружитеся протягом, скажімо, півроку. Але тоді дійсно через півроку доведеться піти, інакше Ваша залежність від нього та Ваше розчарування збільшаться багаторазово. Але, можливо, розставання стане шансом зустріти того, хто побачить у Вас дружину та візьме на себе відповідальність, гідну чоловіка.
психолог онлайн
Доброго дня!
1. Не навязывать мужчине брак - иначе скорее всего потом развод.
Мужчина должен сам созреть к браку. Это гарантия Счастливой семейной жизни.
Если ваш мужчина еще не созрел к браку - его право!
2. Да чем ближе к 30 лет - тем в окружении все больше семейных пар. Это закон.
И конечно вас это раздражает и злит... что вы еще не замужем.
Но нет ли в этом чегото такого показного? Чтоб быть как все?
3. И хотите ли вы замуж по настоящему?
4. Что для вас вообще замужество значит?
Понимаете ли вы что такое семья и как ее выстраивать?
( специально задаю такие вопросы - на подумать)
5. Созрели ли вы сами к семье?
6. И хотите ли именно с этим мужчиной семью?
Может потому, у вас с ним и нет еще семьи - потому что не с ним вы ее хотите? Или он с вами ее не хочет?
А встречаетесь потому что - влюбленность, или роман, или привычка, или уход от одиночества.
Да приятно, да хорошо. Но вот семья как то нет.
Явно же чтото стопорит и вас и его - от этого шага!